אולם אירועים בשרון

אודות תל-יה

יש ארועים שמדברים בהם ויש ארועים שמדברים עליהם !!! על הארוע שלכם בתל-יה כולם ידברו. בין שדות מוריקים אל הנוף הפתוח, יצרנו עולם חדש ושונה של ארועים. תל-יה נולד כדי לענות על הצורך ליצור ארוע חדש ונדיר בכל פעם מחדש. כזה שלא נראה כמותו, מפתיע מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון. מפתיע בעיצוב החדשני שהוא המילה האחרונה בעולם עיצוב הארועים. מעורר התפעלות מרגע הכניסה בה מחכה לכם אולם גדול ועגול רחב ידיים ומזמין מעוצב בזכוכית, עץ מתכת ומוקף גן ירוק המשלב רצפת דק מודרנית, צמחייה עשירה ופינות ישיבה מזמינות. כאן תוכלו לארח בין 250 ועד 750 אורחים. מערכות ההגברה המתקדמות והחדישות שלנו יפתיעו את האורחים שלכם במגוון מקצבים שיהפכו כל רגע בתל-יה לחוויה בלתי נשכחת ומערכת התאורה הממוחשבת תהפוך כל פינה בארוע שלכם לקסום ומיוחד ותוסיף לאווירה הייחודית של המקום. כל אורח ואורח שלכם יהנה מחוויה אירוח קשובה ונעימה. הצוות המקצועי שלנו ילווה את האורחים שלכם לכל אורך הארוע ויעניק להם מענה עם חיוך לכל בקשה. וכשיוגש האוכל אל המזנון או אל השולחן, יופתעו האורחים שלכם ממגוון סגנונות וטעמים שיוגשו לה... עוד

מידע נוסף

ניתנה לפני מעל 2 שנים
24/06/2021
תל-יה
הצוות שליווה אותנו לאורך הדרך היה קשוב ומכיל. מושיקו מנהל האירוע ניהל את האירוע באופן הטוב ביותר בחיוך ענק. שחר ואיתן היו מדהימים!! ייעצו לנו והיוו אוזן קשבת במידת הצורך. השף היה מקצועי וקיבלנו פידבקים חיוביים מאוד על האוכל! המלצרים והברמנים היו אדיבים והאורחים העידו על כך. בחירת האולם הייתה מההחלטות החשובות ביותר שקיבלנו, ואין מאושרים מאיתנו על הבחירה בתל-יה! גם אנחנו היינו מרוצים ורגועים לאורך כל הדרך וגם האורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על האוכל, העיצוב, הניקיון והאנרגיה המדהימה שהייתה שם!

חוות דעת מאת Nofar Maoz

ניתנה לפני מעל 3 שנים
17/06/2020
תל-יה
צוות מדהים,!!!היו זמינים וקשובים לכל אורך הדרך. תמיד באו לקראתנו. תודה לאילן התותח שהיה איתנו יד ביד לאורך כל הדרך, למושיקו מנהל האירוע שדאג לנהל הכל ביד רמה ולספיר המקסימה מהמשרד. לשף, לטבחים, מלצרים ולצוות הברמנים שעשו עבודה יוצאת מן הכלל. גם ביום של החתונה התארגנתי שם, זו היתה בחירה מעולה, הכל באווירה טובה ורגועה. לא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום המושלם והאוכל הטעים. אין ספק שזו הבחירה הכי טובה!!!

חוות דעת מאת איריס חן

בר מצווה
25/02/2020
תל-יה
רמה גבוהה, שירות, סבלנות ואדיבות. תודה לאילן החייכן והמקסים מהשיווק, לרוני הנחמדה מהמשרד, לאלי מנהל האירוע התותח, לברמנים, לטבחים ולמלצרים המקסימים שעשו עבודה נהדרת. היה נפלא.

חוות דעת מאת ניסן שטרית

קיבוץ תל יצחק
הוראות הגעה

כביש 4 מדרום לצפון
הנסיעה ע"פ שילוט לכיוון רעננה, כ"ס חדרה, עוברים את צומת מורשה, צומת רעננה מרכז, צומת רעננה צפון עד שמגיעים לצומת דרור (צומת גדולה ומרכזית).
צומת דרור לוקחים את הנתיב השמאלי לפניה שמאלה (לכביש 553 ), לאחר שפנינו שמאלה בצומת דרור עוברים רמזור ראשון (אבן יהודה) וברמזור השני לוקחים שמאלה (תל יצחק) .
20 מטר אחרי הפניה בצד שמאל נמצא האולם (לחניה לעלות על השביל של האבנים המשתלבות). לא להתבלבל ולקחת שמאלה לכיוון תחנת הדלק!!

כביש 4 מצפון לדרום
הנסיעה ע"פ שילוט לכיוון רעננה כ"ס. מחדרה יורדים דרומה על כביש 4, עוברים את כל הרמזורים של היישובים בדרך, עוברים צומת מרכזית ראשונה (צומת בית ליד) ממשיכים ישר לכיוון דרום, עוברים עוד 2 רמזורים קטנים (פרדסיה , הדסים) ומגיעים לצומת ראשית צומת דרור לקחת נתיב ימני לפניה ימינה (לכביש 553) לאחר הפניה ימינה בצומת דרור עוברים רמזור ראשון (אבן יהודה) וברמזור שני לוקחים שמאלה (תל יצחק).

כביש החוף מדרום לצפון
מכיוון ת"א על כביש החוף נוסעים ע"פ השילוט לכיוון אבן יהודה נתניה. עולים במחלף של איקאה מחלף פולג, ישנו כיתוב לאבן יהודה ימינה במעלה המחלף יש להיצמד לנתיב הימני קיצוני ולפנות ימינה (לכביש 553), מרגע שפנינו ימינה (לכיוון אבן יהודה) אנו סופרים 4 רמזורים, ברמזור החמישי פונים ימינה (ישנו שילוט תל יצחק).
20 מטר אחרי הפניה בצד שמאל נמצא האולם (לחניה לעלות על השביל של האבנים המשתלבות). לא להתבלבל ולקחת שמאלה לכיוון תחנת הדלק !!

כביש החוף מצפון לדרום
מכיוון קיסריה יורדים דרומה ע"פ שילוט נתניה ואבן יהודה. עוברים את 2 המחלפים של נתניה וממשיכים עד למחלף בו רשום אבן יהודה (חשוב בנסיעה להישאר בנתיב הימני). לאחר שעלינו למחלף בו רשום אבן יהודה אנו מגיעים לרמזור במעלה המחלף ופונים שמאלה לכיוון אבן יהודה .(עולים כל כביש 553) יש לספור 5 רמזורים ברמזור השישי פונים ימינה (ישנו שילוט תל יצחק).
20 מטר אחרי הפניה בצד שמאל נמצא האולם (לחניה לעלות על השביל של האבנים המשתלבות).לא להתבלבל ולקחת שמאלה לכיוון תחנת הדלק !!