תל-יה
אולם אירועים בשרון

4.8
ניתנה לפני כמעט 5 שנים
בת מצווה
תל-יה
שלום רב, בתאריך 21.6.19 חגגנו אירוע בת מצווה. כאן המקום לציין כי איתן מבעלי המקום, אלי מנהל האירועים וכל הצוות היו סופר מקצועיים, אדיבים, מסורים, והשירות היה ברמה גבוהה משלב חתימת החוזה ועד לתשלום. כמו כן, האוכל בזמן האירוע היה מושקע וטעים ובכמויות שלא יביישו אירוע חתונה (את זה אמרו האורחים). לסיכום ממליץ בחום לקבוע פגישה ואני אשמח מאוד לשוחח אם כל אחד שמתלבט. חשוב לציין שהמקום כמתחם לכל אירוע הינו ברמה גבוהה ביותר ומטופח לעילה ולעילה. לכל צוות תל-יה תודה רבה מקרב על כל השירות! בכבוד רב שאול חכם

חוות הדעת של שאול הינה חלק מתוך

81 המלצות וחוות דעת על תל-יה  
4.8


איכות ומקצועיות
4.9
זמינות
4.8
אדיבות ושירותיות
4.9
תמורה להשקעה
4.8

חוות דעת מאת חן אשכנזי

ניתנה לפני כמעט 3 שנים
חתונה
24/06/2021
תל-יה
הצוות שליווה אותנו לאורך הדרך היה קשוב ומכיל. מושיקו מנהל האירוע ניהל את האירוע באופן הטוב ביותר בחיוך ענק. שחר ואיתן היו מדהימים!! ייעצו לנו והיוו אוזן קשבת במידת הצורך. השף היה מקצועי וקיבלנו פידבקים חיוביים מאוד על האוכל! המלצרים והברמנים היו אדיבים והאורחים העידו על כך. בחירת האולם הייתה מההחלטות החשובות ביותר שקיבלנו, ואין מאושרים מאיתנו על הבחירה בתל-יה! גם אנחנו היינו מרוצים ורגועים לאורך כל הדרך וגם האורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על האוכל, העיצוב, הניקיון והאנרגיה המדהימה שהייתה שם!

חוות דעת מאת Nofar Maoz

ניתנה לפני מעל 3 שנים
חתונה
17/06/2020
תל-יה
צוות מדהים,!!!היו זמינים וקשובים לכל אורך הדרך. תמיד באו לקראתנו. תודה לאילן התותח שהיה איתנו יד ביד לאורך כל הדרך, למושיקו מנהל האירוע שדאג לנהל הכל ביד רמה ולספיר המקסימה מהמשרד. לשף, לטבחים, מלצרים ולצוות הברמנים שעשו עבודה יוצאת מן הכלל. גם ביום של החתונה התארגנתי שם, זו היתה בחירה מעולה, הכל באווירה טובה ורגועה. לא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום המושלם והאוכל הטעים. אין ספק שזו הבחירה הכי טובה!!!

חוות דעת מאת איריס חן

ניתנה לפני בערך 4 שנים
בר מצווה
25/02/2020
תל-יה
רמה גבוהה, שירות, סבלנות ואדיבות. תודה לאילן החייכן והמקסים מהשיווק, לרוני הנחמדה מהמשרד, לאלי מנהל האירוע התותח, לברמנים, לטבחים ולמלצרים המקסימים שעשו עבודה נהדרת. היה נפלא.