פוטוגנים
סטילס ווידאו

5.0

אודות פוטוגנים

ידוע גם בתור - Photogenim

0 קליפים של פוטוגנים

0 גלריות תמונות של פוטוגנים

13 המלצות וחוות דעת על פוטוגנים  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת מיה אברהם

ניתנה לפני מעל 2 שנים
חתונה
20/07/2021
דרזנר 5
עינב ועמית מדהימים! הם באים עם חיוך ואנרגיות ובזמן! צילמו אצל גיסתי בחתונה ואצלי גם בחתונת קורונה וגם במסיבה. התמונות מדהימון ויש המון וההייליטס יצא מהמם. הם ממש מקצוענים!

חוות דעת מאת שיר בן דוד

ניתנה לפני מעל 4 שנים
חתונה
02/10/2019
קיו
עינב ועמית המדהימים כל כך מוכשרים ומקסימים!!!! ליוו אותנו מהרגע הראשון עם חיוך וחום, והתנהלו כך ובשיא המקצועיות והיצירתיות ביום החתונה!!! לא ראינו מעולם צלמים שכל כך מתאמצים למצוא זויות ולתפוס את הרגע ולתת את הנשמה כמו שעשיתם!!! תודה רבה על יום מושלם ועל זיכרון מדהים לכל החיים-אתם אלופים!!!

חוות דעת מאת Nir Ben Haim

ניתנה לפני בערך 5 שנים
חתונה
13/03/2019
1947
עינב ועמית פנו אלינו באופן אישי לאחר פשיטת הרגל של חברת איזיוויד. פוטוגנים העניקו לנו חוויה אדירה, כייפית ומצחיקה! בתור זוג שנמנע מתמונות בשגרה, פוטוגנים הצליחו לגרום לנו להרגיש בנוח ואף להנות מכל התהליך. יחד עם זאת, לאחר החתונה קיבלנו מספר רב של מחמאות אודות הזוג המשוגע הזה! ממליצים בחוץ. :)

חוות דעת מאת עידו אדמוני

ניתנה לפני בערך 5 שנים
חתונה
20/01/2019
אלה אירועים
עינב ועמית פשוט אלופים!!! היה חיבור מדהים לא רק איתנו גם עם כל המשפחה והחברים כולם עפו עליהם. להנות כל כך מספק של חתונה זה לא מובן מאליו, ברמה האישית והמקצועית. מאחל למי שקורא את הביקורת הזאת להחליט לקחת אותם ופשוט להנות.

חוות דעת מאת עדי בן שושן

ניתנה לפני מעל 5 שנים
חתונה
16/08/2018
נסיה
עמית ועינב הם הצלמים הכי מקצועיים שפגשנו! ככ דאגו שיהיה לנו כיף ושנהנה ושהכל יהיה טבעי וזורם ובלי לחץ או דאגות! היו מוכנים להתפלש בחול בשיא החום לטפס על עצים להשכב מתחת למכוניתו והכל- בשביל שיצאו לנו תמונות מושלמות! נרחיב ברשתות החברתיות מבטיחים- אבל הם מושלמים ממליצים בחום