לא מה שחיפשת?

אין בעיה! יש לנו עוד הרבה ספקים מסוג
שמלות כלה וערב שאולי יעניינו אותך

תמרה
שמלות כלה, שמלות כלה

4.9

אודות תמרה

ידוע גם בתור - tamara

0 קליפים של תמרה

0 גלריות תמונות של תמרה

4 המלצות וחוות דעת על תמרה  
4.9


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
4.8

חוות דעת מאת ליזה ברוק

ניתנה לפני מעל 4 שנים
חתונה
17/10/2019
הגלריה
תמרה מדהימה. מצאה שמלה שתחמיא לי ולצורת גוף הלא פשוטה שלי ולא ויתרה עד שאני אראה מושלם. בנוסף, בגלל שהיו לי שתי חתונות, תמרה נתנה לי את השמלה פעמיים, בין לבין נקתה אותה ושמרה עליה, שזה בכלל לא מובן מאליו. נהנתי ממש להגיע לתמרה בגלל האופי המהמם שלה ושל נטשה, המקצועיות המטורפת שלהן והאווירה הכיפית שהן יוצרות.

חוות דעת מאת עדי גנני

ניתנה לפני מעל 4 שנים
חתונה
27/06/2019
גאיה אירועים
הכי חששתי מהנושא של שמלת הכלה כי יש משהו בתחושה שתשומת הלב היא פחות או יותר רק עלי שנורא מלחיצה אותי. עברתי המון חנויות ומעצבים עד שהגעתי לתמרה. היא מקסימה, נעימה, חדה, מקצועית, פרפקציוניסטית! השמלה הראשונה שמדדתי אצלה גרמה לי להתרגש ולהרגיש יפה! השכרתי את השמלה בתפירה מאפס. לאורך כל התהליך זה היה פשוט כיף ומרגש. תמרה ונטשה (התופרת) גרמו לי להרגיש הכי יפה שיש ובאמת שכל ביקור בסטודיו היה נעים ומרגש!

חוות דעת מאת רותם ברק

ניתנה לפני כמעט 6 שנים
חתונה
31/05/2018
שרונית
אל תמרה הגעתי דרך הפייסבוק שם נדלקתי על שמלה מסויימת. . כשהגעתי לתמרה לסטודיו מצאתי כבר 4 אופציות רלוונטיןת הבדים ככ רכים ונעימים קלי משקל ואיכותיים הרגשתי כאילו אני ללא שמלה בכלל...! כשהגעתי בשנית למדוד את השמלה שרציתי לסגור כבר ... תמרה אמרה לי רגע-והוציאה שמלה חלומית קסומה ומושלמת מהקולקציה החדשה שלה. ביקרתי אצל המון מעצבות ועל אף שמלה כמו על זו לא אמרתי וואו. הרגשתי שזו השמלה שחיפשתי וענתה על כל הציפיות שלי. תמרה קראה לשמלה על שמי והיא נקראת שמלת 'רותם' מהקולקציה של 2018. וזה כמובן רק חיז... עוד

חוות דעת מאת ליאור זוסמנוביץ

ניתנה לפני מעל 6 שנים
חתונה
07/11/2017
קיו
תמרה תמרה תמרה!!! וואו! מקצוענית אמיתית חמודה נעימה. רק מילים טובות עליה ועל נטשה התופרת. המקום הראשון אליו הגעתי והשמלה השנייה שמדדתי הייתה ה-שמלה עבורי. כל התהליך מול תמרה ונטשה היה קל פשוט ונעים מאד. השמלה גרפה ים של מחמאות בחתונה הרגשתי נוח נעים וכיף. אין ספק שהייתה תמורה להשקעה למרות שהמחירים של השמלות בכלל בעולם הזה שנקרא חתונה מוגזם בעיני.