יניב בי - YANIV B
תקליטנים - DJ

5.0

אודות יניב בי - YANIV B

ידוע גם בתור - יניב ביטון, YANIV COHEN

0 קליפים של יניב בי - YANIV B

0 גלריות תמונות של יניב בי - YANIV B

6 המלצות וחוות דעת על יניב בי - YANIV B  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת Natalie Galuk

ניתנה לפני מעל שנה אחת
חתונה
20/06/2022
יורדי הסירה
אין דברים כמו יניב!!!! מעבר ליחס האישי הוא לא הפסיק להרים את הקהל, גרף מכולם מחמאות!!! אנשים לא הפסיקו לרקוד, הוא ידע לקרוא את הקהל. פשוט בחירה מעולה !!!!

חוות דעת מאת Eyal Wechsler

ניתנה לפני מעל 2 שנים
חתונה
10/08/2021
LAGO
הדבר הכי טוב שעשינו באירוע! הבן אדם הזה הכי מקצוען, חיובי ומגניב בעולם! לא היה אדם אחד שלא שיבח ושאל שאלות על יניב בזמן האירוע! פשוט הרים את האירוע בכמה רמות. לא הייתי חושב פעמיים!!!! תרימו טלפון!

חוות דעת מאת תום סואד

ניתנה לפני מעל 2 שנים
חתונה
23/07/2021
אדמה - מתחם לאירועים וכנסים
דיג׳יי מדהים!! הצליח לקרוא את הקהל תוך כדי האירוע, קיבלנו אינסוף מחמאות! בנוסף, הצליח להיכנס לראש שלנו במוזיקה שאנחנו אוהבים (מוזיקה לא קונבנציונלית לחתונה - רוק/מטאל), הצליח לשלב את זה בדיוק בתזמון המתאים ובצורה מושלמת!

חוות דעת מאת תמיר גולן

ניתנה לפני מעל 4 שנים
חתונה
04/11/2019
לארה אירועים
בחרנו ביניב להיות הדיג'יי שלנו לאחר כמה אירועים שהיינו בהם והוא היה הדיג'יי. יניב בן אדם מקסים, צנוע ומשרה אווירה של משפחה. קל לראות על יניב שהוא אוהב את מה שהוא עושה, והתוצאות בהתאם. יניב היה מאוד מקצועי בפגישת תיאום הציפיות לקראת האירוע, ירד לפרטים הקטנים ביותר כדי להבטיח אירוע מושלם. יניב היה קשוב לכל הבקשות שלנו, בשאר האירוע נתנו לו יד חופשית. יניב פשוט "שבר את הרחבה". ברוב האירועים אנשים נותנים פידבקים טובים, אבל במקרה הזה היה הרבה מעבר. השולחנות פשוט היו ריקים כמעט כל האירוע, כל האורחים... עוד

חוות דעת מאת Shelly Gabbay

ניתנה לפני בערך 5 שנים
חתונה
14/03/2019
גני כנען
יניב הוא אומן מוכשר, קשה להעביר במילים את הערב שהיה לנו בזכותו. במהלך הערב וגם לאחריו ניגשו אלינו כל הזמן לומר איזה די.ג'יי מדהים יש לנו. היה ערב משוגע, יניב הרגיש את הקהל והקשיב לכל רצונותינו. הרגשנו אהובים ושיניב הקשיב ויישם את כל מה שרצינו ועוד הרבה מעבר. אם אתם מחפשים די.ג'יי אגדה עם לב רחב זה יניב.