עמית קורן
תקליטנים - DJ

5.0

אודות עמית קורן

ידוע גם בתור - infinity, עמית קורן, Amit Koren

0 קליפים של עמית קורן

0 גלריות תמונות של עמית קורן

9 המלצות וחוות דעת על עמית קורן  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת שון חדי

ניתנה לפני כמעט 3 שנים
חתונה
25/05/2021
תל יצחק - Kitchen & Garden
לא יכולנו למצוא DJ יותר מקצועי ומרים מאשר עמית. ישר בפגישה הראשונה הכימיה ביננו הייתה מדהימה, הוא אירח אותנו בדירתו והבין תוך כלום זמן את הוויב של המוזיקה שרצינו. בנוסף, הוא לא לקח מאיתנו מקדמה בכלל. משם הוא היה זמין לכל רגע לשאלות בנוגע לפלייליסט וחלק איתנו את הידע המקצועי שלו בנוגע להגברה של המקום ועשה מעל ומעבר למה שהתבקש. הוא נסע במיוחד למקום כדי לוודא שההגברה טובה ואם צריך לבקש שינויים ובנוסף, ביום האירוע הוא הגיע כשלוש שעות לפני הקבלת פנים כדי לוודא שאין כלל בעיה. אין DJים כאלה וחובה ל... עוד

חוות דעת מאת רונה פרנק

ניתנה לפני מעל 5 שנים
חתונה
31/12/2018
ECO
אין מספיק מילים בשפה העברית, כדי לתאר עד כמה עמית היה מדהים, מטריף, מעולה והבחירה הכי טובה שעשינו הערב! מדובר במוזיקאי, לא פחות, שלוקח את עבודת התקלוט לרמה של אמנות. מהפגישה הראשונה איתו, שהיתה חוויה כיפית ומדהימה, דרך פגישת המוזיקה שבועיים לפני, ועד האירוע עצמו- עמית היה מדויק, מקצוען, ופשוט 100% בכל קנה מידה אפשרי. בחתונה עמית רקד איתנו, הרים לנו, וממש הרגיש כמו עוד חבר טוב על הרחבה. 4 זוגות חברים כבר ביקשנו מאיתנו את הטלפון שלו, וקיבלו אותו בשמחה. מומלץ בחום לוהט!!!!

חוות דעת מאת דולב קנטי

ניתנה לפני מעל 5 שנים
חתונה
04/12/2018
ECO
קרא אותנו מהרגע הראשון ניגן בדיוק את מה שרצינו ועשה זאת בצורה נפלאה הוא פשוט אומן במקצועו!!!

חוות דעת מאת יוחאי דדון

ניתנה לפני מעל 5 שנים
חתונה
20/11/2018
ECO
מקצוען שידע לקרוא את הקהל ולהתאים את המוסיקה בצורה מושלמת . היה מאוד אדיב ונחמד היה מאוד נעים להיפגש איתו . קיבלנו אינספור מחמאות על האווירה והמסיבה ולא הפסקנו לרקוד לשנייה כל הערב. ממליצים מאוד על עמית לא תתחרטו !

חוות דעת מאת ניצן לוין

ניתנה לפני כמעט 6 שנים
חתונה
30/05/2018
ECO
מאיפה להתחיל.. חוצמיזה שעמית בן אדם מקסים הוא פשוט נושם מוזיקה!! העיף לנו את הרחבה ובאמת שכולם פשוט נהנו ורקדו כל הערב..