יצירת קשר / הצעת מחיר

התקשרו או השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר מ - בראשית ישראל פרסי
השאירו פרטים

בראשית ישראל פרסי
סטילס ווידאו

5.0

אודות בראשית ישראל פרסי

צילום אירועים בראשית ישראל פרסי צילום אירועים בראשית, הוא בית עסק איכותי ומקצועי ביותר בתחום צילומי האירועים. כבר מעל ל- 30 שנים שאנחנו מלווים זוגות ביום חתונתם, מצלמים צילומי בר מצווה ובת מצווה ושפע של אירועים נוספים ברחבי הארץ. זווית הראייה של בראשית אנחנו מעניקים יחס אישי ומקצועי ללקוחות מרגע שהגיעו אלינו ועד כמה חודשים לאחר האירוע. המוטו שלנו הוא להעניק שירות יוצא דופן ללקוחות, להיות קשובים לרצונות ולחלומות שלהם ולעשות כל שניתן כדי לרצות אותם באחד הימים החשובים בחייהם. צילום אירועים מורכב משרשרת של משימות הקשורות זו בזו לאורך האירוע שכולן אמורות להתחבר יחד ברגעי השיא ולתת למשפחה את האפקט הרצוי. ישראל פרסי מנהל באופן אישי את מהלך הצילומים בעיניו החדות, הוא דואג שכל אחד מהצלמים יהיה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לנצור ולהעביר הלאה את הרגעים המופלאים. בזכות הניסיון רב השנים שלו, הוא רואה את הדברים שני צעדים קדימה וזו הסיבה שכל מערך הצילום פועל באופן מושלם כמו יחידה מובחרת, להצלחת צילומי האירוע. צועדים קדימה עם הטכנולוגיה החדשנית אנחנו צועדים עם הקדמה ומעשירים את המכשור המ... עוד
ידוע גם בתור - בראשית, ישראל פרסי

6 קליפים של בראשית ישראל פרסי

9 המלצות וחוות דעת על בראשית ישראל פרסי  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
4.9

חוות דעת מאת עומרי אלפסי

ניתנה לפני 4 חודשים
חתונה
21/12/2023
גאיה
הייתה חוויה מדהימה עם הצוות של בראשית ישראל פרסי מהרגע הראשון.

חוות דעת מאת Daniella Menahem

ניתנה לפני מעל שנה אחת
חתונה
21/10/2022
טרוסא
מעבר לצילומי החתונה עשינו גם צילומי טראש. מחיר הוגן והגון ביחס למה שמקבלים. הצלם מטעמם שהיה איתנו זה מיכאל. תותח עלללל!!!

חוות דעת מאת יהונתן פרי

ניתנה לפני מעל שנה אחת
חתונה
14/10/2022
קיסר ים
ישראל היה מאוד מקצועי בפגישה איתו ופירט לנו את כל שלבי החוזה והעבודה אל מול הצלמים. גם כשביקשנו ממנו צלמים ספציפיים לאחר בדיקה הוא דאג לארגן לנו את הצוות בדיוק שרצינו שיהיה איתנו. צלמים ברמה גבוה, שיודעים לדייק אותך ולגרום לך להרגיש הכי זוהר בתמונות. הרימו לנו את המצב רוח והיו איתנו לאורך כל האירוע. אנחנו מאוד מרוצים.

חוות דעת מאת קורל לוי

ניתנה לפני כמעט 2 שנים
חתונה
14/07/2022
אמארה | AMARE
חן היה הצלם שלנו, מושלם מושלם שהוא

חוות דעת מאת ניצן .קליין

ניתנה לפני כמעט 2 שנים
חתונה
07/06/2022
Fifty Eight - 58
מדהימים, מקצועיים, זמינות בכל עת, סבלניים. אין מילה אחת רעה להגיד על בראשית! היה לנו יום מהמם עם הצלמים וקיבלנו שירות מעל ומעבר. התוצרים יצאו מהממים ומעל לכל הציפיות.

מפה והוראות הגעה - בראשית ישראל פרסי

ראשון לציון דוד סחרוב 3