יצירת קשר / הצעת מחיר

התקשרו או השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר מ - סיי - SAY
השאירו פרטים

סיי - SAY
אולם אירועים בראשון לציון

4.8

אודות סיי - SAY

ברוכים הבאים ל SAY , מתחם אירועי בוטיק המיועד לאירועים פרטיים, חתונות, ואירועים עיסקיים, הממוקם במרכז הארץ, במערב העיר ראשון-לציון ומכיל עד כ - 250 אורחים. נבנה ועוצב בצורה חדשנית ע"י מיטב האדריכלים והמעצבים בתחום' תוך הקפדה על כל פינה ופרט. כל זאת בכדי לספק לכם חווית אירוע מודרנית ובלתי נשכחת. המתחם כולל חלל אורבני מתוחכם עם מערכות סאונד ומולטימדיה חדישות ומוקף בחצר ירוקה עם ריהוט חדשני, פינות ישיבה מאובזרות וצמחייה עשירה. ​תפריט האוכל שלנו מגוון ברמה קולינרית גבוהה, העשירה בצבעים, טעמים וניחוחות. שמנו דגש גדול על אוכל בוטיק ולכן לא התפרשנו על חומרי גלם איכותיים, טריים ורעננים בכדי ליצור מנות חדשניות ונועזות. ​ההנאה היא סוד הקסם, אצלנו זה דגש שאין לו תחליף, החל מפגישת ההיכרות, הצוות שלנו נותן שירות באהבה וברמה אישית גבוהה ביותר וידאג לחווית אירוח מושלמת. אנו רואים כל אירוע ייחודי ומיוחד ולכן בזכות המראה הנקי של המתחם תוכלו לעצבו לטעמכם האישי ולתת במה ל SAY שלכם.

מידע נוסף

המתחם
סוג המתחם: אולם אירועים
מספר אורחים מקסימלי: 300
שנת הקמה: 2019
אפשרויות המתחם
תקופת פעילות: כל השנה
סוגי אירועים
חתונה:
בר\בת מצווה:
ברית\ה:
חינה:
אירוע עסקי:
יום הולדת:
ידוע גם בתור - סיי, SAY

קליפ אחד של סיי - SAY

16 המלצות וחוות דעת על סיי - SAY  
4.8


איכות ומקצועיות
4.8
זמינות
4.8
אדיבות ושירותיות
4.7
תמורה להשקעה
4.7

חוות דעת מאת ורד גלעדי

ניתנה לפני 8 חודשים
בר מצווה
28/08/2023
סיי - SAY
וואווווווו מאיפה להתחיל???? תקשיבו אתם צוות של אלופים…. הטלפונים ו תשבוחות על המקום השירות האוכל בלי סוף משיחה לממתינה כל היום….ללא ספק מקצוענות ברמה של אומנות.

חוות דעת מאת ורד גלעדי

ניתנה לפני 8 חודשים
בר מצווה
28/08/2023
סיי - SAY
מי שמתכונן לארוע תמיד יש לו תהיות מה יהיה איך יהיה כמה נתחייב מי יבוא מי לא……הצוות הקסום של say event המליץ על השרות…..תקשיבו גם פה מקצוענים לא טועים אז שוב תודה רבה על הכל תמיד כייף לפגוש אנשים טובים ביותר באמצע הדרך. אוהבים ומעריכים ללא ספק אחזור שוב.

חוות דעת מאת Shlomi Mamuo

ניתנה לפני 8 חודשים
חתונה
21/08/2023
סיי - SAY
שרות אדיב ומקצועי מנות טעימות מאוד מומלץ ביותר…

חוות דעת מאת מיכל אברהם

ניתנה לפני 9 חודשים
בת מצווה
17/07/2023
סיי - SAY
ל say הגעתי דרך האולם הגדול שלהם תרין, וכשהבינו שמדובר באירוע קטן הפנו אותי ל say. כשהרמתי טלפון לאולם ניר אחד מבעלי האולם ענה לי וישר היה חיבור מידי וידעתי ששם אני הולכת לחגוג את הבת מצווה של הבת שלי. מכיוון שאני מארצות הברית והשעות הפוכות ניר תמיד היה זמין לשאלות ועזרה. האירוע היה קסום והאוכל היה מעולה והאולם פירגן לי בעוד הפתעות על השולחן שלא היה בתפריט. כול האורחים שלי לקח להם זמן להתאושש מהאירוע ומהחוויה שעברו. תודה לכם על שירות יוצא מן הכלל ושעמדתם מאחורי כל מה שאתם מייצגים. ובנימה נוספ... עוד

חוות דעת מאת מרים בן ארי

ניתנה לפני בערך שנה אחת
חתונה
30/03/2023
סיי - SAY
היתה לנו שם חתונה מדהימה , אוכל ושירות מעולים !! הנהלת האירוע היתה מעולה ממליצים בחום🤗

מפה והוראות הגעה - סיי - SAY

ראשון לציון משה שרת 19