לא מה שחיפשת?

אין בעיה! יש לנו עוד הרבה ספקים מסוג
צילום שאולי יעניינו אותך

ידין חסון - Yadin Hasson

5.0
ניתנה לפני מעל 2 שנים
חתונה
האחוזה
צלם מקצוען שגרם לנו להרגיש בנוח לאורך כל האירוע. גרם לאירוע לעבור בצורה חלקה וכפית ועזר בכל מענה ובקשה שהייתה לנו. ממליץ בחום. בנאדם תותח.

חוות הדעת של אמיר הינה חלק מתוך

7 המלצות וחוות דעת על ידין חסון - Yadin Hasson  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת טל טוביאנה

ניתנה לפני בערך 2 חודשים
חתונה
20/02/2024
האחוזה
אם לא סגרתם צלם, זה הזמן להתקשר לידין! הוא פשוט אומן, בן אדם זהב, הוציא מאיתנו את כל הביישנות והיה פשוט מהמם!!! הרים לנו ברמות והוציא תמונות מהממות אחת אחת!!! אין ספק כזה, פשוט מושלם!

חוות דעת מאת נעה חדד

ניתנה לפני מעל שנה אחת
חתונה
23/12/2022
הגבעה
ידין היקר! מהרגע הראשון שראינו את התמונות שלך - ידענו שאתה בדיוק הסגנון צלם שאנחנו רוצים, כששמענו על ההמלצות והאווירה המדהימה שאתה יוצר, ידענו שלא נתחרט! תודה רבה שהיית איתנו ולקחת חלק ביום המטורף שלנו, תודה שזרמת עם הרעיונות המוזרים שלנו, שנתת לנו להרגיש בנוח וטבעי. התשוקה שלך לצילום ולחתונות מורגשת בכל רגע ורגע, גרמת לנו להרגיש בנוחות לכל אורך היום ושאנחנו בידיים טובות, באווירה טובה וכיפית, בדיוק מופלא בין רוגע וספייס לעמידה בזמנים. כל כך שמחים שבחרנו בך להיות הצלם שלנו! יצא מושלם בכל רמה.... עוד

חוות דעת מאת Adi Katz

ניתנה לפני מעל שנה אחת
חתונה
27/10/2022
עדן- גן האירועים
ידין אחד הצלמים המקצועיים והנחמדים שיש. קשה למצוא את השילוב הזה, של מישהו ותיק בתחום, מקצועי, שנעים להיות איתו, שלא מביים אותנו, אלא תופס רגעים.. בא לקראתנו כשביקשנו להוסיף משהו לחוזה. אחד המקסימים! עובד מעולה עם אביב (מאביב ואלי) צלם הוידאו. צמד חמד.