יצירת קשר / הצעת מחיר

התקשרו או השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר מ - תל יצחק - Kitchen & Garden
השאירו פרטים

תל יצחק - Kitchen & Garden
גן אירועים, אולם אירועים בשרון

4.8
ניתנה לפני בערך 4 שנים
בר מצווה
תל יצחק - Kitchen & Garden
מראשית התהליך מול מיכל ועדי ועד לסוף הערב המושלם שחגגנו הכל היה מעולה. האכפתיות, הארגון, הסדר והניקיון. השרות של המלצרים, אחראית המשמרת והברמנים היה לעילא ולעילא. האוכל, השפע, היחס של השפית והעוזר שלה היה מדהים. כל עמדה ועמדה הייתה מתוקתקת, טעימה ונקיה. ישר כח אלופים!

חוות הדעת של לירון הינה חלק מתוך

156 המלצות וחוות דעת על תל יצחק - Kitchen & Garden  
4.8


איכות ומקצועיות
4.8
זמינות
4.8
אדיבות ושירותיות
4.8
תמורה להשקעה
4.8

חוות דעת מאת עוז דורון

ניתנה לפני 2 ימים
חתונה
14/04/2024
תל יצחק - Kitchen & Garden
המקום היה מעל ומעבר. מכל הבחינות. הכל היה מושלם. הצוות, האוכל, הנראות, האורחים לא מפסיקים להחמיא עד היום. מקומות נמדדים גם במצבים לא שגרתיים, וכאן גם חשוב לומר שהתחתנו ביום של מתיחות בטחונית ותל יצחק היו מאוד גמישים, רגישים ומתחשבים, ועשו הכל כדי שנצא מרוצים. לא יכולנו לבחור מקום טוב יותר לקיים בו את יום החתונה שלנו, שבזכותם באמת היה היום המאושר בחיינו. תודה לכם, על הכל.

חוות דעת מאת Sana Aleksandra Dobkin

ניתנה לפני 4 ימים
חתונה
10/04/2024
תל יצחק - Kitchen & Garden
וואו. לגבי האוכל הטעים והמקום היפה כבר ידענו מהמלצות, ואז מההתרשמות בטעימות ובביקורים במקום. כל האורחים שלנו העידו דבר דומה. מה שלא ידענו אז, זה כמה תומך הצוות של המקום. לאורך תכנון האורע ועל אחת כמה וכמה בארוע עצמו. מקצועי, אדיב, מרגיע, מתגמש. הכל היה בול. דבר אחד לא הייתי משנה. תודה על הכל.

חוות דעת מאת לילך שמעוני

ניתנה לפני 13 ימים
בת מצווה
31/03/2024
תל יצחק - Kitchen & Garden
עשינו ארוע בת מצווה לבת שלי , כל דבר בארוע היה לא פחות ממושלם . טל סיידון מנהלת הארוע היתה מקסימה וקשובה לכל הפרטים הקטנים , המוזמנים לא הפסיקו להחמיא על האוכל והשירות ובהחלט נחזור