לא מה שחיפשת?

אין בעיה! יש לנו עוד הרבה ספקים מסוג
הפקת אירוע שאולי יעניינו אותך

שני בן שם צלנר - Shani Ben Shem Zellner
הפקה, ליווי וייעוץ

5.0
ניתנה לפני מעל 5 שנים
חתונה
מדהימות ! היו זמינות תמיד לכל שטות או פאניקה של בריידזילה מפונקת והיו מעל ומעבר לכל חלום וציפייה. הגענו לחתונה בראש שקט לגמרי. לא התעסקנו בכלום חוץ מלחגוג ולהנות, ויכלנו להרשות לעצמינו את זה אך ורק בזכות המענה המלא והמקצועיות והביטחון המלא שהחתונה שלנו בידיים הכי טובות שיש! מלאכיות שלנו. תודה על הכל ! מספר 1!!!

חוות הדעת של דור הינה חלק מתוך

12 המלצות וחוות דעת על שני בן שם צלנר - Shani Ben Shem Zellner  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת ניב יהודאי

ניתנה לפני מעל 2 שנים
חתונה
08/10/2021
כוכב הים
חוץ מלהחליט להתחתן, אין ספק שלבחור בשני היה הדבר הכי טוב שעשינו. מפיקת על, לקחה את החתונה שלנו 10 צעדים קדימה, דאגה למחירים הכי טובים מול כל הספקים, תיתקה את האירוע, ליוותה בכל רגע והייתה יד ימיננו לאורך כל הדרך מרגע ההחלטה להתחתן ועד אחרי החתונה. זמינה לכל בקשה, נעימה, סימפטית והכי חשוב - מקצועית שמובילה צוות של מקצוענים יחד איתה. ממליצים בחום!!!

חוות דעת מאת אביחי יפרח

ניתנה לפני מעל 2 שנים
חתונה
19/08/2021
קדש ברנע
אם אתם מחפשים אירוע ללא תקלות, זו הכתובת

חוות דעת מאת מרינה

ניתנה לפני מעל 5 שנים
חתונה
06/11/2018
WOW! ההחלטה והבחירה הכי טובה שעשינו! קודם כל בשביל השקט וההנאה שרצינו לחוות מהיום הזה ומהתהליך עצמו ושנית בשביל לדעת שהאירוע מ-א עד ת יופקד בידיים מקצועיות שמכירות את התחום וחיות אותו, וכך היה! בין פגישות בשעות לא שעות, שיחות והודעות ברגעים לחוצים ותשובות לשאלות שרק אלוהים יודע איפה היינו מקבלים! השירות הזה הגיעה ארוז בחבילה יפה של שתי נשים מדהימות, מוצלחות, מוכשרות והכי חשוב מקצועיות ברמות על! תודה לכן שבזכות המקצועיות שלכן, we had the time of our lives ! אין ולא יהיה כמוכן תודה תודה תודה!