רוצים להצטרף אלינו?

אקדמאים שמחפשים בית להתפתח בו, סטודנטים שמחפשים משרה נוחה, אנחנו רוצים אתכם!

מרחיבים את המשפחה

בואו לקחת חלק בפרויקט ששינה את ענף האירועים במדינת ישראל!
אנחנו מאמינים שהחלק הכי חשוב בעסק הוא האנשים שמרכיבים אותו ולכן תמיד מחפשים את אלו שרוצים לשנות ולהשפיע.
כל עובד אצלנו הוא בן משפחה וכל מי שמצטרף זוכה ליחס בהתאם, נסו אותנו ותיווכחו בעצמכם.

אצלנו באים למשרד עם חיוך :)

אנחנו עובדים בענף מלא שמחה, העובדים שלנו מייצרים חיבור לקהל לקוחות שנמצא בתקופה המרגשת בחייו.
כדי לעבוד אצלנו אתם צריכים לאכול, לשתות, ולנשום שירותיות, אדיבות ומקצועיות. אי אפשר להשיג אף אחד מאלה בלי סביבת עבודה שגורמת לחייך בכל יום מחדש.

Office

מקצוענות ללא פשרות

על מנת להעניק לקהל לקוחותינו שירות ברמה ובסטנדרטים הגבוהים שהם מצפים להם (וגם אנחנו) אנחנו מעסיקים רק מקצוענים אמיתיים שמוסר עבודה ורצינות הן תכונות מובנות בהם. המועמדים שמתקבלים לעבודה בחברה עוברים סינון והכשרה מקיפה, כאן לא זורקים למים. אצלנו תוכלו להביא לידי ביטוי את שלל היכולות שלכם, ולהנות מתמיכה מקיפה של צוות מנוסה ותיק וחברי.

Meeting

אנחנו מחפשים אנשים שרוצים לשנות!

אם חשוב לכם להיות חלק מחברה שהיא המובילה בתחומה, אם אתם אנשים שלא מוותרים לעצמם ותמיד שואפים למצויינות בכל מה שאתם עושים, אם אתם מחפשים קריירה עם אופציות לקידום ושכר מתגמל או אם אתם סטודנטים שמחפשים משרה חלקית, גמישה ומשתלמת, כנראה שמקומכם איתנו! בואו לראות אילו משרות זמינות כרגע!
קורות חיים בצירוף פירוט המשרה המבוקשת יש לשלוח לאימייל הבא

jobs@iplan.co.il

אנשי תמיכה ושירות לקוחות

מה אנחנו מחפשים?

אנשי שירות לקוחות מוכשרים ומקצועיים, שחיים ונושמים שירות - שמבחינתם החווייה שעובר הלקוח בשימוש במערכת שלנו חשובה לא פחות מהמוצר עצמו. המשרה היא משרה מלאה במשרדי החברה ברמת גן.

ציפיות מהמועמדים שמתקבלים:

  • לעזור לחברה וללקוחותיה למקסם את השימוש בכל האפשרויות אותן מציעה המערכת.
  • למנוע ככל האפשר חוויות משתמש שליליות, ומתן מענה לשאלות ובעיות טכניות בזמן אמת כדי להשיג תוצאה הזו.
  • להגדיל את אחוז המשתמשים הפעילים במערכת.

דרישות התפקיד:

  • רהיטות ויכולות ורבאליות מצויינות (אנחנו מדברים עם מאות לקוחות ביום ועושים זאת עם חיוך).
  • יכולות קריאה וכתיבה בעברית ברמה גבוהה.
  • שליטה בסיסית בשפה האנגלית.
  • יכולות מולטיטאסקינג והתמודדות עם מצבי לחץ בצורה טובה.
  • שליטה בסיסית במחשב (אנחנו מלמדים הכל, אבל חשוב שתהיה גישה טכנית בריאה כדי שהחיבור יהיה מוצלח).
  • נסיון בעבודה במוקדי תמיכה ושירות לקוחות (יתרון).
  • נכונות להתחייבות לתקופת עבודה ארוכה (לפחות שנה).
  • מובן מאליו אבל בכל זאת - אדיבות, סבלנות ויכולת השתלבות במרקם החברתי בחברה.

עובדים למחלקת המרכזיה

מה אנחנו מחפשים?

אנשים המעוניינים במשרה גמישה ומתגמלת, נעימים רהוטים ואחראיים. המשרה המושלמת לסטודנטים ולמי שמחפש משרה פשוטה בסביבה חברית ודינאמית. מדובר במשרה חלקית במשמרות בין השעות 10:00-20:00.

ציפיות מהמועמדים שמתקבלים:

  • לעזור לנו להמשיך ולהיות החברה המובילה בישראל בתחום אישורי ההגעה לאירועים.
  • להבין את האחריות המוטלת על כל אחד מכם וההשפעה שלכם על הצלחת אירועי הלקוחות שלנו.
  • להיות תמיד הכי מנומסים ואדיבים למי שנמצא בצד השני של הקו.
  • להגיע בזמן ולהגיע "לעבוד" ולא "לעבודה".

דרישות התפקיד:

  • רהיטות ויכולות ורבאליות מצויינות (כל אורח בצד השני של הקו הוא לקוח פוטנציאלי, אבל גם בן אדם).
  • יכולות קריאה וכתיבה בעברית ברמה גבוהה.
  • סבלנות ואורך רוח.
  • יכולת ריכוז גבוהה לאורך זמן.
  • שליטה בסיסית בשימוש במחשב ודפדפני אינטרנט.

אנשי שיווק ומכירות

מה אנחנו מחפשים?
אנשי שיווק ומכירות עם להט ושאפתנות, שאוהבים לקחת יעד ולהתנפל עליו, אבל לא שוכחים שאנחנו רואים את קהל לקוחותינו כמשפחה. איש מכירות בחברת iPlan רואה לנגד עיניו את צרכי הלקוח ועושה כל מאמץ להתאים לו את השירות הרלוונטי, לא יותר ולא פחות! הצטרפו לצוות המכירות המדהים שלנו!
ציפיות מהמועמדים שמתקבלים:
  • לעזור לציבור לקוחות החברה להנות ממגוון השירותים אותם iPlan מספקת, תוך מתן דגש להתאמת המוצרים הרלוונטיים לכל לקוח.
  • למקסם את פוטנציאל המכירה של החברה ולממש את היתרון שבהתנהלות המוקדמת שלנו עם כל לקוח.
  • להגדיל את אחוזי המכירה של החברה.
דרישות התפקיד: 
  • רהיטות ויכולות ורבאליות מצויינות (אנחנו מדברים עם מאות לקוחות ביום ועושים זאת עם חיוך).
  • יכולות קריאה וכתיבה בעברית ברמה גבוהה.
  • שליטה בסיסית במחשב.
  • רעב להצלחה ותשוקה למכירות.
  • נכונות למכירות טלפוניות. יש לנו אלפי לקוחות, טלפון הוא הדרך היעילה ביותר ליצור עמם קשר.
  • יכולת תפקוד גבוהה במצבי לחץ ועמידה ביעדים מוגדרים.
  • נכונות להתחייב לתקופת עבודה של לפחות שנה.
  • נסיון בעבודה במוקדי תמיכה ושירות לקוחות (יתרון).
  • נסיון במכירות טלפוניות ו\או פרונטאליות (יתרון).
  • ראש גדול, אנחנו לא מחפשים "יס-מנים" ורוצים ללמוד ולשמוע כל עובד.
  • מובן מאליו אבל בכל זאת - אדיבות, סבלנות ויכולת השתלבות במרקם החברתי בחברה.