הסיפור שלנו

מתחיל ברעיון, ממשיך בהרבה עבודה קשה וכמובן גם טיפת מזל :)

בתחילת הדרך

iPlan הוקמה במרתף קטן בצפון תל אביב על ידי שני יזמים צעירים שרצו להביא את עידן החדשנות והטכנולוגיה לענף ההאירועים. כמעט כל תחום עבר מהפכה טכנולוגית באותה תקופה וענף האירועים שמטבעו נוגע באוכלוסיה צעירה ויחסית טכנולוגית חיפש את הקידמה. הצורך היה ברור, האתגר היה ליצור מערכת שתוכל לתמוך בצרכים המורכבים והיחודיים של ענף האירועים ועם זאת תהיה מספיק פשוטה לעבודה. מהר מאוד הצטרפה הצלע השלישית שהביאה איתה את הנסיון וכשטכנולוגיה פוגשת נסיון נוצר קסם!

השתמשנו במתכון סודי
אחד כזה שרץ במשפחה הרבה דורות

  • מפזרים על משטח העבודה קילו ממון בשביל שיהיה קל להתחיל

  • סוחטים חמישה ליטרים של אנשי תוכנה צעירים וטריים בשביל ליצור את הבסיס

  • מוסיפים כמה מומחים מתחום האירועים בשביל האנרגיה והויטמינים

  • מערבבים מספר אנשי שירות והדרכה מדהימים לתוך התערובת

  • מכניסים עוד קורט אנשי מכירות משובחים וטריים

  • מקשטים עם הרבה הרבה אהבה!

לסיום מחכים כמה שנים (אחרת לא יוצא טעים)

התוצאה בפיסקה הבאה :)

היום אנחנו שונים, אבל בדיוק אותו דבר!

עבר זמן מאז שהתחלנו והיום החברה גדלה ובעזרת צוות מקסים של אנשים מוכשרים היא משרתת עשרות אלפי אירועים כל שנה! יצאנו מהמרתף ועברנו למשרדים מגניבים אבל החלום נשאר בדיוק אותו חלום!

רוצים לעבוד ב iPlan?

לחצ/י כאן כדי לראות איזה משרות פנויות יש לנו להציע

וזוהי רק ההתחלה...

בעזרת האמון והאהבה שלכם אנחנו מתכננים להמשיך לצמוח!