תל-יה

כל השנה
קיבוץ תל יצחק

אודות תל-יה

יש ארועים שמדברים בהם ויש ארועים שמדברים עליהם !!!
על הארוע שלכם בתל-יה כולם ידברו.

בין שדות מוריקים אל הנוף הפתוח, יצרנו עולם חדש ושונה של ארועים. תל-יה נולד כדי לענות על הצורך ליצור ארוע חדש ונדיר בכל פעם מחדש. כזה שלא נראה כמותו, מפתיע מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון.

מפתיע בעיצוב החדשני שהוא המילה האחרונה בעולם עיצוב הארועים. מעורר התפעלות מרגע הכניסה בה מחכה לכם אולם גדול ועגול רחב ידיים ומזמין מעוצב בזכוכית, עץ מתכת ומוקף גן ירוק המשלב רצפת דק מודרנית, צמחייה עשירה ופינות ישיבה מזמינות.

כאן תוכלו לארח בין 250 ועד 750 אורחים.

מערכות ההגברה המתקדמות והחדישות שלנו יפתיעו את האורחים שלכם במגוון מקצבים שיהפכו כל רגע בתל-יה לחוויה בלתי נשכחת ומערכת התאורה הממוחשבת תהפוך כל פינה בארוע שלכם לקסום ומיוחד ותוסיף לאווירה הייחודית של המקום.

כל אורח ואורח שלכם יהנה מחוויה אירוח קשובה ונעימה.

הצוות המקצועי שלנו ילווה את האורחים שלכם לכל אורך הארוע ויעניק להם מענה עם חיוך לכל בקשה. וכשיוגש האוכל אל המזנון או אל השולחן, יופתעו האורחים שלכם ממגוון סגנונות וטעמים שיוגשו להם על ידי השפים המובילים שלנו שיגישו להם שפע של טעמים ניחוחות וצבעים כל מנה מעוצבת ומוגשת כחגיגה קולינרית חד פעמית.

כן, בתל-יה מחכה לכם חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת ובנוסף, חניה בשפע, גישה לנכים, אוכל כשר עם אפשרות לגלאט כושר, מיזוג אויר מלא, גנרטור חירום וחברת אבטחה.
הכל כדי להפוך את הארוע שלכם לחוויה מושלמת לכם וכמובן לאורחים שלכם.

מידע נוסף

מערכת iPlan:

43 משובים והמלצות

Photo_17944_square_sm
הגענו לראות את האולם אחרי ששמענו פידבקים טובים על המקום, ישבנו בפגישה עם אילן ומיד התאהבנו! אילן נתן לנו הרגשה אישית ונוחה מאוד... והכי חשוב - בא לקראתנו בכל מה שהיינו צריכים. גם בהמשך, בטעימות ובשאר האירגונים תמיד היה למי לפנות. ביום האירוע אילן מנהל המכירות ומושיקו מנהל האירוע נשארו הרבה יותר ממה שהם היו אמורים רק כדי לדאוג שהכל יתקתק כמו שצריך. האולם היה נראה פשוט קסום! האוכל היה מצויין והאוירה הייתה מדהימה! אנשים נשארו ברחבה עד 4:30!!!קיבלנו כ"כ הרבה מחמאות על הבחירה ואנחנו מאושרים שחגגנו את האירוע המיוחד בחיינו במקום הזה! תודה רבה על הכל
Photo_22107_square_sm
כל העבודה מול תל יה הייתה טובה. הצוות התייחס תמיד בנימוס ואדיבות לכל בקשה שלנו והיה נכון לעזור לנו בכל דבר. המקום תמיד נראה נקי, האוכל טוב מאוד ובקיצור לא מצטערים שבחרנו במקום הזה. אולי רק הפקקים לאולם היו הבעיה היחידה אבל זה לא תלוי באולם לצערנו.
Wedding_square_sm
אולם מדהים ביופיו. אין לי ולו מילה אחת רעה לומר על האולם אלא רק דברים טובים. הצוות שם מקסים- החל ממיכל אשת המכירות המקסימה למושיקו מנהל האירוע למנהלי האולם ולשף המקסים. אני באה ממשפחה מאוד ביקורתית וקיבלתי רק מחמאות! האוכל היה ממש טעים, מגוון ומיוחד ובמיוחד באירוע הגשה כמו שלנו הרגשנו כמה שהכול מתקתק אף אחד לא חיכה למנה שלו והאורחים יכלו לקחת גם כמה אופציות ולא לבחור רק באחת. מלבד זאת דואגים לזוג לכל דבר שעולה על דעתכם (וגם למה שלא) ככה הם מנוסים! ממליצה בחום על המקום- אין ספק שזו אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי בחתונה. עכשיו אני רק מקווה לחזור לשם בתור אורחת :)
עוד
מיכל מתל יה, אין כמוך בעולם! תודה לכל הצוות על ערב קסום, על ארגון למופת על עיצוב נהדר והאוכל... כמה טעים וכמה ביקורות נפלאות שאנו מקבלים מהאורחים שחגגו איתנו. כל הכבוד לשף! אנחנו שמחים שבחרנו תל יה :) אורה חוגג טקו וכל המשפחה

מפה והוראות הגעה

Normal_logo תל-יה

הוראות הגעה

כביש 4 מדרום לצפון
הנסיעה ע"פ שילוט לכיוון רעננה, כ"ס חדרה, עוברים את צומת מורשה, צומת רעננה מרכז, צומת רעננה צפון עד שמגיעים לצומת דרור (צומת גדולה ומרכזית).
צומת דרור לוקחים את הנתיב השמאלי לפניה שמאלה (לכביש 553 ), לאחר שפנינו שמאלה בצומת דרור עוברים רמזור ראשון (אבן יהודה) וברמזור השני לוקחים שמאלה (תל יצחק) .
20 מטר אחרי הפניה בצד שמאל נמצא האולם (לחניה לעלות על השביל של האבנים המשתלבות). לא להתבלבל ולקחת שמאלה לכיוון תחנת הדלק!!

כביש 4 מצפון לדרום
הנסיעה ע"פ שילוט לכיוון רעננה כ"ס. מחדרה יורדים דרומה על כביש 4, עוברים את כל הרמזורים של היישובים בדרך, עוברים צומת מרכזית ראשונה (צומת בית ליד) ממשיכים ישר לכיוון דרום, עוברים עוד 2 רמזורים קטנים (פרדסיה , הדסים) ומגיעים לצומת ראשית צומת דרור לקחת נתיב ימני לפניה ימינה (לכביש 553) לאחר הפניה ימינה בצומת דרור עוברים רמזור ראשון (אבן יהודה) וברמזור שני לוקחים שמאלה (תל יצחק).

כביש החוף מדרום לצפון
מכיוון ת"א על כביש החוף נוסעים ע"פ השילוט לכיוון אבן יהודה נתניה. עולים במחלף של איקאה מחלף פולג, ישנו כיתוב לאבן יהודה ימינה במעלה המחלף יש להיצמד לנתיב הימני קיצוני ולפנות ימינה (לכביש 553), מרגע שפנינו ימינה (לכיוון אבן יהודה) אנו סופרים 4 רמזורים, ברמזור החמישי פונים ימינה (ישנו שילוט תל יצחק).
20 מטר אחרי הפניה בצד שמאל נמצא האולם (לחניה לעלות על השביל של האבנים המשתלבות). לא להתבלבל ולקחת שמאלה לכיוון תחנת הדלק !!

כביש החוף מצפון לדרום
מכיוון קיסריה יורדים דרומה ע"פ שילוט נתניה ואבן יהודה. עוברים את 2 המחלפים של נתניה וממשיכים עד למחלף בו רשום אבן יהודה (חשוב בנסיעה להישאר בנתיב הימני). לאחר שעלינו למחלף בו רשום אבן יהודה אנו מגיעים לרמזור במעלה המחלף ופונים שמאלה לכיוון אבן יהודה .(עולים כל כביש 553) יש לספור 5 רמזורים ברמזור השישי פונים ימינה (ישנו שילוט תל יצחק).
20 מטר אחרי הפניה בצד שמאל נמצא האולם (לחניה לעלות על השביל של האבנים המשתלבות).לא להתבלבל ולקחת שמאלה לכיוון תחנת הדלק !!