ואו איפה מתחילים ביכלל?!
בעקבות המלחמה אירגנו את החתונה ב 13 ימים,
סלי המהממת סגרה עבורנו כל מה שהיינו צריכים, הבטיחה לנו חתונה מהאגדות וכך היה!
גיא היה מנהל האירוע שלנו והוא פשוט מדהים, היה זמין עבורנו לכל שאלה, בקשה.
לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני, לא היה צורך
באמת דאגו לנו להכל מהתחלה ועד הסוף!
לדעתי בחירת המקום הייתה הבחירה הטובה ביותר שלנו, לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל הנדיר והשירות האדיב ועל היופי של המקום!
תודה, תודה, תודה!
אין מילים, שווה כל שקל האולם הכי טוב בארץ!
השירות, היחס, ההקשבה, הזמינות והאכפתיות של מנהלי האירוע היו פשוט מטורפים ❤️
מור, מנהל האירוע, נתן לנו תחושה שיש על מי לסמוך. גם לאורך כל התהליך וגם באירוע עצמו, כל הצוות היה שם בשביל כל דבר קטן וגדול עם רוגע, מקצועיות ואווירה טובה 🙏🏼
הכול תקתק בצורה מושלמת, ובאמת הרגשנו שיש לנו שקט בזכותכם.
קיבלנו מהאורחים אינסוף פידבקים מדהימים על האוכל, השירות והאולם 😍
ממליצים מאוד על האולם, כל מי שיסגור לא יתחרט
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו