מהפגישה הראשונה עם אילן קורן ועד לסיום האירוע זכינו ליחס אדיב ומקצועי והרגשה שכאן רוצים אותנו וכאן אנחנו רוצים לערוך את המסיבה שלנו. המקום יפה מתוחזק ברמה גבוהה וזה ניכר בריהוט בכלים ואף בשירותים. האוכל היה מעולה אורחינו לא מפסיקים לשבח. הצוות בניצוחו של אילן קורן דאגו להעניק לנו ולאורחינו ערב בלתי נשכח. אשרינו שזכינו. תודה רבה לכולם.
אולם ברמה גבוהה ביותר, אוכל 100/100, שירות 100/100, בכלל כל החוויה עם האיסט הייתה מדהימה,
לא מלחיצים, לא דוחפים, פשוט זורמים.
כל הצוות, מהמכירות ועד למנהל האירוע ברמנים ומלצרים כולם היו סופר שירותיים ומעולים :)
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו