לא מה שחיפשת?

אין בעיה! יש לנו עוד הרבה ספקים מסוג
שמלות כלה וערב שאולי יעניינו אותך

אודות ZOE

ידוע גם בתור - זואה, זואי

0 קליפים של ZOE

0 גלריות תמונות של ZOE

3 המלצות וחוות דעת על ZOE  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת הדר אלימלך

ניתנה לפני מעל 5 שנים
חתונה
15/10/2018
הגן בשפיים
אל זואי הגעתי אחרי שהייתי אצל מעצבות רבות, בכל שאר המקומות שהייתי בהן היה מבחר של שמלות למידות 36-38 בלבד, וזואי הראתה לי שמלות מהממות, וגרמה לי להרגיש בנוח, ולחזור ולהרגיש כיף מכל התהליך. השמלה שלי יצאה מהממם, וגם יכולתי לסמוך עליה, כל רעיון ושינוי שהיא הציעה לי ישב בול בסופו של דבר!! ממליצה בחום!!

חוות דעת מאת כרמון ופאינה חבושה קמינסקי

ניתנה לפני כמעט 6 שנים
חתונה
11/07/2018
טרה
אם בא לך להראות מיליון דולר- קלאסית עדינה ואינטלגנטית- את במקום הנכון !!! נוגה המדהימה תיתן מענה לכל דבר כולל הינומה שובל תכשיטים יפים יחס אישי סבלנות ללא גבולות אישה מדהימה והכי חשוב- יודעת להתאים את הכי טוב !!!!

חוות דעת מאת טרן ואסף חווה

ניתנה לפני כמעט 7 שנים
חתונה
28/06/2017
Amado
נגה המהממת והיקרה שלי!!!!! ואווו ואווו ואוווו מאיפה אני מתחילה להודות לאישה כל כך כישרוניתמיוחדתתומכתאהובה ונדירה!!!! את דאגת מהרגע הראשון עוד בסקיצה הראשונית להפוך לי את שמלת החלומות למציאות קלטת בול לכל מה רציתי וחלמתי ... חוויתי חוויות לא נעימות בסלוני כלולות אחריםאבל את הפכת את הכל לחוויה מתקנת. תודה תודה תודה על כל הפינוקים מסביב עם זה עגילים תכשיטי שיער הינומה מהממת וכרית טבעות בעיצוב אישי ללא תוסםת תשלום!!! את נדירה ואני מאחלת לך ים של הצלחותפרנסה בשפע ואושר ואושר כל יום מחדש אוהבת אות... עוד