המקום מספר 1 בארץ. אין מה להגיד בכלל.
השירות הכי טוב בעולם! מספר מלצרים אדיר ביחס לקהל, כל אורח מקבל מקסימום התייחסות.
האוכל - וואו. בניצוחו של השף אבי ביטון, קיבלנו אך ורק ביקורות מדהימות על האוכל, וכמה שזה היה לנו חשוב.
האולם עצמו - אחד היפים אם לא הכי יפה. הגן מדהים, פשוט התגשמות חלום. האקוסטיקה באולם וההבנה של כל בעלי הידע - מהבעלים המדהימים, לעובדים המסורים של ביער שעושים הכל בסופר מקצועיות.
יצאנו פעורי פה מהחוויה, החלום שלנו התגשם. הלוואי ויכלנו להתחתן ב״ביער״ שוב.
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו