מקום מדהים עם צוות מעולה ואכפתי מאוד.
מוריה ואסף עזרו לנו בהכל.
דאגו לנו לאוכל מעולה .
הבוקר התחיל קצת בצורה קשוחה עם ההתרעות מאיראן אך מיד כשיכלו נתנו לנו מענה שהאירוע ממשיך כרגיל ועד הערב כבר היתה לנו חתונה מושלמת.
אוכל נהדר,צוות מעולה,ניקיון מעולה.
הדבר היחיד שהיה קצת לא ברור שהאורחים נכנסו מהצד השני ורובם פספסו את ספר הברכות השארנו בכניסה.
היה לנו אירוע מדהים, דאגו לנו לכל מה שרצינו, בדקו איתנו שהכל מוכן לפני האירוע, האוכל היה מדהים באמת אין מילים, היה לנו כל כך כיף והרגשנו שדאגנו לנו לכל דבר שרצינו
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו