מקום מהמם, הכי יפה שהיינו בו
פתוח וירוק, כל האירוע תחת כיפת השמיים
מזג אוויר מושלם - אין לחות באוויר
מפלסים קסומים ופינות ישיבה
הבעלים מקסים
ממליצים בחום
גן מקסים, מטופח, אווירה פשוט קסומה במקום. אושרי מנהל האירוע היה מקצועי מאוד, מסור, אדיב ונתן שירות ברמה גבוה מאוד. נועה מעצבת פשוט מקסימה, נענתה לכל בקשה ועשתה עיצוב מדהים. חתונה הייתה מושלמת, קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על הגן, לא יכלנו להתחתן בשום מקום אחר.
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו