טוב!
תומר בן עמי זה הבחירה הכי חכמה שתעשו באירוע שלכם!!
נתחיל מזה שאין אנשים כאלה והוא לב זהב שבאמת מתחבר עם כל אחד
הוא הדי-ג׳יי הכי מוכשר שיש ואם הוא פנוי בתאריך שלכם- לא להתלבט לרגע ולקחת אותו, לא תתחרטו!
היכולת שלו לשלב בין כל העולמות (ואצלנו היה את הקהל הכי מגוון שתפגשו חח) וכל הזמן להשאיר את הרחבה בוערת, לקרוא את הקהל, להתחבר אליו ולא לתת לו להפסיק לרקוד זה פשוט כישרון אחר!
אצלנו אני והחתן כבר היינו גמורים ורצינו לסגור את האירוע והוא והקהל לא נתנו לנו כי פשוט רצו להמשיך והיה מטורף ואנרג... עודטוב!
תומר בן עמי זה הבחירה הכי חכמה שתעשו באירוע שלכם!!
נתחיל מזה שאין אנשים כאלה והוא לב זהב שבאמת מתחבר עם כל אחד
הוא הדי-ג׳יי הכי מוכשר שיש ואם הוא פנוי בתאריך שלכם- לא להתלבט לרגע ולקחת אותו, לא תתחרטו!
היכולת שלו לשלב בין כל העולמות (ואצלנו היה את הקהל הכי מגוון שתפגשו חח) וכל הזמן להשאיר את הרחבה בוערת, לקרוא את הקהל, להתחבר אליו ולא לתת לו להפסיק לרקוד זה פשוט כישרון אחר!
אצלנו אני והחתן כבר היינו גמורים ורצינו לסגור את האירוע והוא והקהל לא נתנו לנו כי פשוט רצו להמשיך והיה מטורף ואנרגיות שיא באמת!
תומר נכנסת לנו ללב ברמה הכי חזקה שיש!
זכינו בך והכי שמחה שהיית חלק מהאירוע שלנו 🤍
אין המלצה חמה מזאת באמת!
די גיי אדיר!
כל כך הרבה אנשים החמיאו עליו, הרחבה הייתה מפורקת באנשים עד 2 בלילה באירוע באמצע שבוע.
קשוב, נעים ושם בשביל כל בקשה.
הבחירה הכי טובה שעשינו בפער!
הבחירה בתומר בן עמי מ-Hype כדיג׳יי עשתה לנו את החתונה. לא שמענו את תומר מנגן קודם לכן, אבל כבר בפגישה איתו הבאנו שמדובר בדיג׳יי ואדם מיוחד. החיבור היה מיידי והבחירה פשוט הוכיחה את עצמה. תומר קרא את הרחבה כמו כף יד, השירים לאורך הערב היו מרימים, מגוונים והרחבה לא הפסיקה לרקוד בזכותו לשנייה. מעבר לכל זה תומר אדם מדהים, היה לצידנו לאורך כל התהליך והקשיב לרצונות והשגעונות שלנו. אין דיג׳ייס כאלה. ובמילה אחת - וואווווווו!
התחתנו בשרונית ובחרנו את תומר בן עמי להיות הדי-ג׳יי שלנו. מעבר לזה שהוא חבר יקר ובן אדם עם לב ענק, הוא הכי מקצועי, מוכשר ונותן את כל הלב והנשמה! הוא באמת אחד ויחיד!
מהפגישה הראשונה הבנו כזוג שיש על מי לסמוך ואין צורך לבקש ממנו בקשות מיוחדות כי הוא ירים את הרחבה באוויר בוודאות!!!
וכך היה, 4 שעות רצופות של רחבה מטורפות, אנרגיות שיא, אווירה מיוחדת והכל בזכות תומר שידע בדיוק מה צריך בכל רגע!
בקיצור, המלצה חמה מהלב, הייתי בוחרת בו עוד מליון פעם מחדש כי מעבר לכישרון הוא מביא אישיות מדהימה ומיוחד... עודהתחתנו בשרונית ובחרנו את תומר בן עמי להיות הדי-ג׳יי שלנו. מעבר לזה שהוא חבר יקר ובן אדם עם לב ענק, הוא הכי מקצועי, מוכשר ונותן את כל הלב והנשמה! הוא באמת אחד ויחיד!
מהפגישה הראשונה הבנו כזוג שיש על מי לסמוך ואין צורך לבקש ממנו בקשות מיוחדות כי הוא ירים את הרחבה באוויר בוודאות!!!
וכך היה, 4 שעות רצופות של רחבה מטורפות, אנרגיות שיא, אווירה מיוחדת והכל בזכות תומר שידע בדיוק מה צריך בכל רגע!
בקיצור, המלצה חמה מהלב, הייתי בוחרת בו עוד מליון פעם מחדש כי מעבר לכישרון הוא מביא אישיות מדהימה ומיוחדת, הוא באמת אחד ויחיד!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו