יצירת קשר / הצעת מחיר

התקשרו או השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר מ - גיל לוגסי
השאירו פרטים

גיל לוגסי
תקליטנים - DJ, שירותי מוזיקה, נגן / הרכב מוזיקלי

5.0

אודות גיל לוגסי

גיל לוגסי החל את דרכו המוזיקלית כדיג׳יי בעולם חיי הלילה והקלאבים באזור השרון והמרכז. לאורך הקריירה גיל ניגן בחתונות נחשבות, הפקות ענק ופסטיבלים המובילים בארץ וזאת בזכות האינטילגנציה המוזיקלית והיכולת להתאים את עצמו ואת הקו המוזיקלי לכל סוג אירוע שידרש. בימים אלו גיל מנגן בקלאבים המובילים של ת״א לצד הפקות קונספט ואירועים שונים בארץ ובעולם עם חברות ההפקה מהמובילות בתחום.

מידע נוסף

שירותים נוספים
תקליטנים - DJ:
נגן \ הרכב מוזיקלי:

0 קליפים של גיל לוגסי

13 המלצות וחוות דעת על גיל לוגסי  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת גיל אקלר

ניתנה לפני יום אחד
חתונה
21/04/2024
עלמה
לגיל לוגסי הגענו לאחר שנפגשו עם מספר דיג'ים נוספים, וכבר בדקות הראשונות של השיחה הרגשנו את הקליק שנרקם בינינו. במהלך השתי פגישות הסברנו לו מה הטעם וזרקנו לו כל מיני שטויות שחשבנו שיהיו נחמדות להוסיף לחתונה והוא ממש זרם עם כל מה שרצינו ואפילו חידד את הרצונות שלנו. ביום של החתונה, גיל הגיע מוקדם כדי להתמקם ולחבר את הציוד. וישר שהוא התחיל לנגן הוא פשוט השרה אווירה מעולה כבר בקבלת פנים. גיל לאורך כל החתונה הצליח לקרוא את הטעם שלנו ושל הקהל והצליח לשדר על אותם הוויבים שציפינו מהאירוע שלנו, ופשוט י... עוד

חוות דעת מאת גיא שמעוני

ניתנה לפני 18 ימים
חתונה
09/04/2024
הגן בשפיים
גיל היקר! הקפצת את הרחבה לאורך כל האירוע, אתה מקצוען ואיש מדהים. קיבלנו ממך יחס אישי לאורך כל הדרך, התעניינת בנו ובמה אנחנו אוהבים והשקעת וקראת את הקהל שלנו במדוייק. קיבלנו פרגונים מכל הגילאים במהלך האירוע וגם אחריו ואין ספק שהפכת את האירוע שלנו למושלם. בהחלט ממליץ!❤️

חוות דעת מאת נורית קדר

ניתנה לפני בערך 2 חודשים
חתונה
26/02/2024
הגן בשפיים
גיל לוגסי האיש והאגדה!! נתן בראש לאורך כל התקופה. איש נעים , מקשיב , מבין , מדוייק , בכל רגע נתון העלה הילוך באירוע והקפיץ את כולם . האורחים לא מפסיקים לדבר עליו!. הדירוג שלי לגיל הוא מעבר ל5 וחוצה את ה100!

חוות דעת מאת ירין עמר

ניתנה לפני 4 חודשים
חתונה
03/01/2024
ערוגות בושם
האחד והיחיד גיל לוגסי ! ואו ואו ואו ואו אנחנו עד עכשיו לא מצליחים להירגע מהטירוף ! הבחירה הכי טובה שלנו מהרגע הראשון היחס האישי , ההקשבה , הכל בדיוק כפי שביקשנו חלמנו ויותר ממה שדמיינו חד משמעית אנחנו מחכים לשמחות הבאות שגיל יקח חלק בהם האורחים שלנו לא מפסיקים להתקשר ולהחמיא פשוט אלוף !

חוות דעת מאת קובי מזרחי

ניתנה לפני 7 חודשים
חתונה
27/09/2023
חוות דרך ארץ
אני לא חושב שהיה מישהו אחד שלא אמר לי על הדיג'י התותח שלכם! אין תותח כזה הרים את הרחבה ובכללי פשוט קסם של בנאדם לעבוד איתו... אנשים שמתחתנים עוד כמה חודשים בקשו ממני את המספר שלו ואפילו כל מיני דודים מבוגרים באו להגיד לי שהוא פשוט תותח. לא לחשוב בכלל - אם הוא פנוי - לסגור!

מפה והוראות הגעה - גיל לוגסי

תל אביב, יוסף קארו 15