יצירת קשר / הצעת מחיר

התקשרו או השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר מ - אוהד פארן
השאירו פרטים

אוהד פארן
תקליטנים - DJ, נגן / הרכב מוזיקלי, שירותי מוזיקה

5.0

אודות אוהד פארן

אוהד פארן החל את המסע המוסיקלי שלו מחדר קטן בביתו בגיל צעיר, והודות למקצועיות שלו הפך במהירות לדיג׳יי ומפיק מוסיקלי מצליח. בזכות הידע המוסיקלי הרחב שלו והבנת הקהל, אוהד מנגן במועדונים הגדולים והנחשבים בישראל, כגון- שלוותא, פורט, אומן 17, ברקה, סלינה, ג׳ימי הו, דרמה ועוד. בנוסף להופעותיו במועדונים, ניגן אוהד במסיבת סיום העונה של תוכנית ״האח הגדול״ ובאירועי חברה למותגים בינלאומיים כמו קוקה-קולה ועוד. ה׳אני מאמין׳ של אוהד הוא לסקרן את אוזן הקהל ולתת להם בדיוק את מה שהם רוצים, בדרך שהם לא ציפו לה- קו מנחה שמוביל אותו מתחילת דרכו להצטיין ולהצליח להפתיע את הקהל באותה הרמה בכל סוג אירוע, בין אם במועדון או בחתונה.

מידע נוסף

שירותים נוספים
תקליטנים - DJ:
נגן \ הרכב מוזיקלי:
ידוע גם בתור - אוהד, ohad paran

קליפ אחד של אוהד פארן

3 המלצות וחוות דעת על אוהד פארן  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת עודד רובינשטיין

ניתנה לפני בערך חודש אחד
חתונה
26/03/2024
צל החורש
אוהד האלוף!! בחור חמוד, נחמד, מקצועי ושירותי. אנחנו והאורחים עפנו עליו ברמות.

חוות דעת מאת Dor Farjun

ניתנה לפני 2 חודשים
חתונה
23/02/2024
בית על הים
וואוו וואוו וואוו 😱✨ אוהד פארן היה הדי-ג׳יי שלנו בחתונה וכמות התגובות ההיסטריות שקיבלנו עליו פשוט לא סבירה 👑 אוהד החזיק את הרחבה באוויר במשך כל כך הרבה שעות עם שילוב מטורף של מיינסטרים עם מזרחית לייט. החתונה שלנו גם נדחתה (מלחמה וזה) ואוהד פשוט שמר איתנו על קשר כל התקופה. הפגישת תיאום מוזיקה הייתה כיפית בטירוף. ומילה טובה גם למשרד של הייפ שהתאמצו למצוא לנו את הדי-ג׳יי המתאים (הגענו אליהם והם התאימו את אוהד) ולא שיחררו עד שמצאו לנו את השידוך המושלם.

חוות דעת מאת Ayelet Dolev

ניתנה לפני 2 חודשים
חתונה
18/02/2024
RAY
התחתנו ב-18.2 ולא הפסקנו לקבל מחמאות על הדי-ג׳יי! אוהד היה מקצועי וקרא את הקהל, נתן בדיוק מה שצריך מתי שצריך והרים לנו את האירוע! היה הכי כיף בעולם!!! ובפן האישי הוא פשוט מקסים. מומלץ מאוד!

מפה והוראות הגעה - אוהד פארן

תל אביב, יוסף קארו 15