אחד האולמות היפים בארץ! גם קבלת הפנים החיצונית וגם האולם הפנימי ששופץ וקשה לתאר כמה היא יפה
שירות מדהים של כולם ובעיקר של הילה מנהלת האירוע הנדירה שהייתה מנהלת האירוע שלנו
האוכל באולם הוא כמו של מסעדת שף
פשוט מומלץ!
אחד האולמות היפים בארץ! גם קבלת הפנים החיצונית וגם האולם הפנימי ששופץ וקשה לתאר כמה היא יפה
שירות מדהים של כולם ובעיקר של הילה מנהלת האירוע הנדירה שהייתה מנהלת האירוע שלנו
האוכל באולם הוא כמו של מסעדת שף
פשוט מומלץ!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו