התחתנו בגרייס יום שלישי 19.9.17. הייתה חתונה מדהימה קיבלנו מלא מחמאות על האוכל האלכוהול האיכותי העיצוב והסגנון הייחודי. הצוות מנהל האירוע רוני המעצבת הדס והבעלים רומן עשו הכל רק כדי שנהיה מרוצים לאורך כל הדרך ונתנו מענה לכל בעיה או בקשה שלנו - והיינו מרוצים מעל ומעבר !!!! אפילו הוסיפו לנו כמה הפתעות מכל הלב... :) הרגשנו שהתחתנו במקום קסום וייחודי ! כשאכלנו את האוכל בחדר חתן כלה (ואפילו בבית יום אחרי) היה ממש טעים וזה גם מה שאמרו האורחים :) תודה ענקית גילי ורן טהר-לב !!!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו