אין אין על האוכל של הקייטרינג הזה!
הכל היה מעולה מא' ועד ת'!
התקשורתיות והאדיבות של מאור, האוכל המצוין שהפיל אותנו ואת האורחים מהרגליים
הקינוחים, על אף שהיו פרווה היו מצויינים!
כמה ימים אחרי האירוע ואנחנו עוד מקבלים הודעות על כמה היה טעים האוכל! הכל ברמה הכי גבוהה מקבלת הפנים ועד לעמדת האפטר!
מאור האלוף בנה איתנו תפריט והיה לצידנו בכל שאלה והערה
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו