מהרגע שהגענו לאחוזה לפגישה הראשונה, הבנו שזה המקום בו אנחנו רוצים להתחתן. נתחיל בכך שהמקום מושלם בנראות שלו, הצוות שירותי, אדיב וחייכני תמיד, הם גרמו לנו להרגיש בבית שם והיה לנו כיף להיכנס לשם בכל פעם מחדש! הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך וביום החתונה הכל התנהל אפילו מעל ומעבר למצופה! ממליצים מאוד!
פשוט גן האירועים הכי יפה בארץ. מעבר לשירות המעולה, אנשי הצוות המקצועיים והאוכל והמקצועיות, פשוט אין תחליף לכמה המקום הזה מהמם ביופיו. הבחירה הכי טובה שלנו באירוע, ידענו לפני החתונה, ואחריה אנחנו בטוחים. ממליצים בחום!
מהרגע הראשון ידענו שנתחתן באחוזה ואיזה כיף שהגענו והרגשנו בבית.. הצוות היה מדהים וקשוב וסבלני, הרגשנו שרואים אותנו באמת, לאורך כל התקופה וגם בזמן המלחמה שהיינו קצת לחוצים קיבלנו מענה ותשובות והרגשנו שרואים את החשש שלנו. באירוע עצמו הכל תקתק בזכות מאי המנהל האירוע התותח שהיה לנו! כל הצוות החל מהבר ועד הניקיון היו חייכנים ושירותים וקיבלנו ים של מחמאות על האוכל על האולם ועל האנשים! איזה כיף היה לנו- אוהבים אתכם! ליאור ומיכל
מקום מושלם, אירוע מושלם, מקס היה זמין, תותח, ומאוד רגיש למצב. קשוב אלינו.
נהנינו מהכול, האורחים עפו על האירוע ברמות.
סגרנו מחיר זול ואנחנו הכי מבסוטים בעולם!!!!!!!!!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו