ממליצה לכולם לחוות את החוויה שאנחנו זכינו לחוות באחוזה. מקום יפייפיה! טבע, ירוק, קלאסי, רומנטי! השולחנות שבין העצים, התאורה. הכל היה פנטסטי! כל האורחים החמיאו על הכל! על שירות הנדיב של המלצרים, היו מאד מנומסים ונעימים לאורחים,כל אנשי הצוות תמיד היו זמינים מלאי סבלנות ורוגע. האוכל היה מעולה, המוזיקה אש, הבר שכלל הכל מהכל, המחיר היה שווה את זה! כל המכלול יחדיו הפך את האירוע למיוחד במינו ולערב שידברו עליו עוד הרבה זמן! תודה רבה על הכל!
פשוט גן האירועים הכי יפה בארץ. מעבר לשירות המעולה, אנשי הצוות המקצועיים והאוכל והמקצועיות, פשוט אין תחליף לכמה המקום הזה מהמם ביופיו. הבחירה הכי טובה שלנו באירוע, ידענו לפני החתונה, ואחריה אנחנו בטוחים. ממליצים בחום!
מהרגע הראשון ידענו שנתחתן באחוזה ואיזה כיף שהגענו והרגשנו בבית.. הצוות היה מדהים וקשוב וסבלני, הרגשנו שרואים אותנו באמת, לאורך כל התקופה וגם בזמן המלחמה שהיינו קצת לחוצים קיבלנו מענה ותשובות והרגשנו שרואים את החשש שלנו. באירוע עצמו הכל תקתק בזכות מאי המנהל האירוע התותח שהיה לנו! כל הצוות החל מהבר ועד הניקיון היו חייכנים ושירותים וקיבלנו ים של מחמאות על האוכל על האולם ועל האנשים! איזה כיף היה לנו- אוהבים אתכם! ליאור ומיכל
מקום מושלם, אירוע מושלם, מקס היה זמין, תותח, ומאוד רגיש למצב. קשוב אלינו.
נהנינו מהכול, האורחים עפו על האירוע ברמות.
סגרנו מחיר זול ואנחנו הכי מבסוטים בעולם!!!!!!!!!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו