ברגע שנכנסו לג'ויה מיה ידענו שפה אנחנו מתחתנים!!!
מעבר לגן והנחל המדהימים האוכל מושלם!
והשירות ללא תחרות ופשרות!!
זה מתחיל ברוני שסגרנו מולו חוזה
זה עובר דרך המלצרים,והברמנים התותחים.
ומי שניצח על הכל היה איציק התותח!!!
שסיפק לנו חוויה מושלמת מעבר למה שדמיינו
מומלצים בחום ובאהבה
עינת ושניר
אין על הג'ויה מיה, האולם הכי טוב שהיינו בו בפער. שירות מעולה, אוכל מושלם והכי חשוב הכל נשאר גם אחרי שסוגרים ומשלמים. מיתר מהמכירות ורועי מנהל האירוע מושלמים אחד אחד. אין תלונות
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו