אודאון - Odeon
אולם אירועים בשרון

4.9
ניתנה לפני 13 ימים
חתונה
Odeon
היה מושלם. באמת בכל רמה, כל אורח רק שיבח את רמת האוכל, ההגברה והתאורה היו מושלמים. וכמובן כל המעטפת אם זה גולדי האלופה ואם זה ארן גפן המנהל אירוע האלוף שדאג לנו

חוות הדעת של omer הינה חלק מתוך

133 המלצות וחוות דעת על אודאון - Odeon  
4.9


איכות ומקצועיות
4.9
זמינות
4.9
אדיבות ושירותיות
4.9
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת יהודה ימין

ניתנה לפני 6 ימים
חתונה
16/06/2026
Odeon
יחס אנושי מעולה!! אנשים טובים שרק רוצים שהאירוע יעבור כמה שיותר טוב. ממליץ לכל זוג

חוות דעת מאת omer itach

ניתנה לפני 13 ימים
חתונה
09/06/2026
Odeon
היה מושלם. באמת בכל רמה, כל אורח רק שיבח את רמת האוכל, ההגברה והתאורה היו מושלמים. וכמובן כל המעטפת אם זה גולדי האלופה ואם זה ארן גפן המנהל אירוע האלוף שדאג לנו

חוות דעת מאת ליאור גלם

ניתנה לפני 2 חודשים
חתונה
15/04/2026
Odeon
אולם יפיפה, מזכיר קצת שדרה צרפתית בשעות ערב אוכל טעים ואיכותי בקונספט מסעדה בנוסף, אוכל טעים ומגוון בקבלת האורחים, קינוחים ואפטר. אולם גדול ומרווח ואופציות לשינויים ושירותים רבים תאי שירותי נשים רבים, גם בצד גברים, חדר חתן וכלה מזמין, הגודל והחלוקה של החדר מאפשרים גם להתארגן בו. כלל הצוותים נעימים ומעורבים באירוע ומנוהלים בצורה טובה. העבודה בין מערכת ההושבה ב-Iplan לבין האולם עובדת מצוין אם עדיין לא סגרתם מקום, אין ספק שזה המקום המושלם. לא הפסקנו לקבל טלפונים ומחמאות על האוכל, השירות והנראות... עוד

הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו