ללא ספק הבחירה הכי טובה שיש! הטרמינל כל כך מיוחד ושונה, אין דומה לו! הצוות המקצועי בטירוף, החל מהאנשים שנמצאים "מאחורי הקלעים" במשרדי הטרמינל וממשיך במנהל הקייטרינג, הבר, העיצוב והאירוע. התהליך היה מהמם, עוטף ורגוע. נהנינו מכל שלב בזכות האנשים המדהימים במקום המטורף הזה.
וואווו פשוט וואוו. מקום איכותי שמחבק ומכבד בעלי אירוע. אי אפשר לטעות שבוחרים בטרמינל. אין איכות כזו בארץ מהאוכל ועד הקפדה על הפרטים הקטנים. פשוט חוויה מטורפת, נהנינו מכל רגע
מדהים מדהים מדהים!
בחלומות הורודים ביותר שלנו לא חלמנו על בר מצווה שכזאת. פחדנו שבר מצווה בשישי בצהריים, זאת ארוחה שאנשים מגיעים, אוכלים והולכים. אבל כמה התבדנו. אנשים הוקסמו מהמקום, מהאוכל, מהשירות!! מהאווירה ופשוט לא רצו ללכת הביתה. השעות חלפו ואנשים לא הלכו. רקדו ושמחו ופשוט נהנו. ולאחר האירוע ? בכל יום הגיעו עוד ועוד טלפונים של אנשים שסיפרו כמה נהנו. וכמה המקום מדהים והאוכל מעולה והם לא זוכרים מתי היו בבר מצווה שכזאת.
אני חושב שזה שילוב מופלא של קסם של מקום, עם פרחים ועיצוב מוקפד של מינט... עודמדהים מדהים מדהים!
בחלומות הורודים ביותר שלנו לא חלמנו על בר מצווה שכזאת. פחדנו שבר מצווה בשישי בצהריים, זאת ארוחה שאנשים מגיעים, אוכלים והולכים. אבל כמה התבדנו. אנשים הוקסמו מהמקום, מהאוכל, מהשירות!! מהאווירה ופשוט לא רצו ללכת הביתה. השעות חלפו ואנשים לא הלכו. רקדו ושמחו ופשוט נהנו. ולאחר האירוע ? בכל יום הגיעו עוד ועוד טלפונים של אנשים שסיפרו כמה נהנו. וכמה המקום מדהים והאוכל מעולה והם לא זוכרים מתי היו בבר מצווה שכזאת.
אני חושב שזה שילוב מופלא של קסם של מקום, עם פרחים ועיצוב מוקפד של מינט דיזיין שהפכו את המקום לארמון מהאגדות, עם קוקטיילים מופלאים של מיקסולוג׳י ואוכל ושירות שפשוט חתמו את האווירה. תודה רבה לכם! מחכים בכליון עיניים לחתונה של הילדים....(ונקווה שזה יקרה לפחות עוד חמש שנים😄)
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו