HeladO
סטילס ווידאו

5.0
ניתנה לפני כמעט 2 שנים
חתונה
Terminal
וואו, פשוט וואו!!! אין לי מושג מאיפה להתחיל. האנרגיות והשמחה המטריפה והמדבקת שאלעדו מביא איתו, הצחוקים והכיף, אי אפשר שלא להתאהב בו. אנחנו מאוהבים בו ובצוות שלו!!!! אבל זה עוד כלום אל מול הכישרון האדיר שלו. לקבל בחתונה צלם ברמה של הפקת על, כשכולם בתמונות יוצאים כמו מסרט. כל כך הרבה חברים שלנו כבר לקחו מאיתנו את המספר שלו. אין ספק שזו אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלנו בחתונה שלנו :)

חוות הדעת של מור הינה חלק מתוך

22 המלצות וחוות דעת על HeladO  
5.0


איכות ומקצועיות
5.0
זמינות
5.0
אדיבות ושירותיות
5.0
תמורה להשקעה
5.0

חוות דעת מאת יועד וולפסטל

ניתנה לפני 9 חודשים
חתונה
29/06/2023
עדן- גן האירועים
אלעד והצוות שלו היו פשוט מושלמים! ליוויתם אותנו רוב היום, ולמרות שנפגשנו רק פעם אחת בעבר לחצי שעה, הייתם כמו חלק מהחבורה! הכי בכיף, הכל בחיוך, לא יצרתם סיטואציות מביכות! כמה זה חשוב שיש התאמה טובה בין הצלם לבין החתן-כלה והמלווים! במקום שהיום יהיה מעיק הוא הפך קליל הרבה יותר! תודה רבה על הכל!

חוות דעת מאת נמרוד בן יהודה

ניתנה לפני 11 חודשים
חתונה
12/05/2023
צל החורש
תותח, באמת אין דברים כאלה משרה אווירה טובה בזמנים הכי לחוצים, עוזר והכל בחיוך ובכיף וכאילו הוא אחד מהחבר׳ה

חוות דעת מאת sagi gilboa

ניתנה לפני מעל שנה אחת
חתונה
25/11/2022
חוות אלנבי
פגז שנורה ופגע בול במטרה. Helado אם אי פעם תראה את ההמלצה שלנו כאן, דע לך שאתה היית הבחירה הכי טובה שלנו לחתונה. האנרגיות המעולות שאתה מביא אתך לצילומים והחיוכים והבדיחות המצחיקות שלך שהרימו אותנו ביום גשום ואפרורי, האירו את השמיים והרקיע. גם כשהיה קשה, לא וויתרת ודרשת לצלם בחוץ בקור ובגשם. על זה תמיד נכיר תודה. אתה בנדם מדהים וצלם מעולה. תודה על זה שהפכת את האירוע שלנו לאירוע מלא אור וחיוכים. חבר'ה אם אתם מחפשים צלם מקצועי ומקסים, אלעד האיש שלכם. וכמובן תודה לגיא הצלם שלך שגם הוא היה מקסים ו... עוד