כל הצוות היה פשוט מעולה! נהנינו מאוד ושמענו המון ביקורות טובות מהאורחים שלנו. האוכל היה ברמה גבוהה מאוד והמלצרים נתנו שירות מצוין. בהחלט נמליץ על האולם:) תודה רבה על הכל !! נחום ורמית :)
מקום מדהים יחס אישי ונעים. ניתן מענה לכל בקשה שלנו מהצוות המקסים. האוכל מעולה ברמה גבוהה מאוד האורחים לא הפסיקו להתקשר ולהחמיא על נראות האולם והאוכל הכל כך טוב ❣️ הבחירה הכי טובה שיש ללא ספק נהננו מכל רגע תודה רבה על הכל!!!! ❤️❤️❤️❤️ היה מושלם.
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו