היתה תחושה טובה בסך הכל. אינפורמציות מסוימות ניתנו באיחור (כמו למשל שסיור במוזיאון הוא בתשלום נוסף, או על כל עניין הרזרבות). אני חושבת שעבור המחיר, אפשר לשים יותר לב גם לדברים הקטנים ולתת אינפורמציה מתוך הבנת נקודת המבט של הלקוח, שלא יהיו לו הפתעות.
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו