מהרגע הראשון שהגענו הרגשנו שאנחנו במקום הנכון. החל מעבודה מול איתי איש המכירות שהיה אדיב, קשוב ונעים ועד לעבודה מול מנהלי האירוע יובל וגל שהיו פשוט מדהימים.
האוכל היה מושלם ולא הפסקנו לקבל עליו מחמאות וככה גם השירות של כל המלצרים והברמנים. הייתה חוויה מושלמת
האירוע היה מתוקתק ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האירוח
כל התכנון והתהליך מרגע הפגישה עם גאיה מנהלת האירועים הנפלאה והמפיק על חלל שלנו מיקי - הכל היה רגוע, כל דבר עם חיוך והאירוע יצא חיוך של אושר
מהרגע הראשון שהגענו הרגשנו שאנחנו במקום הנכון. החל מעבודה מול איתי איש המכירות שהיה אדיב, קשוב ונעים ועד לעבודה מול מנהלי האירוע יובל וגל שהיו פשוט מדהימים.
האוכל היה מושלם ולא הפסקנו לקבל עליו מחמאות וככה גם השירות של כל המלצרים והברמנים. הייתה חוויה מושלמת
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו