תודה על אירוע נפלא בחתונה של שייקה כהן וחן מס.
הכל היה לא פחות מדהים.
האוכל בקבלת פנים, באירוע עצמו, הקנוחים-פשטט נפלא.אורחים לא הפסיקו להתלהב מהכל.
האירוע נוהל במקצועיות תוך תגובה בזמן אמת,ושמירה על לו"ז ע"י מנהל האירוע -איתן.
אין לי מילים......
תודה על חתונה מהחלומות
אחד האולמות היפים בארץ! גם קבלת הפנים החיצונית וגם האולם הפנימי ששופץ וקשה לתאר כמה היא יפה
שירות מדהים של כולם ובעיקר של הילה מנהלת האירוע הנדירה שהייתה מנהלת האירוע שלנו
האוכל באולם הוא כמו של מסעדת שף
פשוט מומלץ!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו