כמה ימים אחרי האירוע ואנחנו עוד מקבלים הודעות על כמה היה טעים האוכל! הכל ברמה הכי גבוהה מקבלת הפנים ועד לעמדת האפטר!
מאור האלוף בנה איתנו תפריט והיה לצידנו בכל שאלה והערה
כמה ימים אחרי האירוע ואנחנו עוד מקבלים הודעות על כמה היה טעים האוכל! הכל ברמה הכי גבוהה מקבלת הפנים ועד לעמדת האפטר!
מאור האלוף בנה איתנו תפריט והיה לצידנו בכל שאלה והערה
קייטרינג הכי טוב שיש, לאורך כל הדרך היו איתנו סבלניים, מקצועיים ושירותים, קלעו בדיוק לטעמים שלנו ושל האורחים ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל ועל השירות!!!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו