עוד לפני הטעימה כבר ניתן להרגיש אותו, הריח, הנראות והעיצוב לא משאירים מקום לטעויות
ב Feel Eat יודעים שלא הכל מתחיל ונגמר באוכל, ויש עוד אינספור פרטים קטנים וגדולים החשובים כאחד.
לא יודעים איך הגעתם אלינו אבל אנו ממש מאושרים שזה קרה כי יש לנו המון לספר לכם.
Feel Eat קמה מתוך תחושה שבאירועים לא מרגישים את הקהל מספיק,
במיוחד בדברים הקטנים אשר מחוללים את השוני.
אנו ב Feel Eat יודעים להרגיש, ולהעביר את הרגש הלאה.
ולשם כך אנו לא מתחרים באף אחד, ולא פוזלים ימינה או שמאלה,
אנחנו כמו שאנחנו לא נוותר על שום פרט או שלב לאורך כל הדרך על מנת לתת לכם את המוצר הסופי
עם המון רגשות, טעמים וניחוחות לאנשים שיודעים להעריך איכות מהי.
לאורך כל הדרך אנו נקנה, נבחר, נארגן, נבשל, נחתוך, נצלה, נאדה, נזגג, נקצץ,
נתבל, נאפה, ניישן ונעשן, נחלט, נרדד, נגיש והכי חשוב נהנה יחד לאורך כל הדרך
מידע נוסף
כללי
כמות סועדים:
החל מ-100
שירותים נוספים
בשרי:
חלבי:
צמחוני:
משתמש במערכת iPlan:
ידוע גם בתור -
פיל הייט, פיל אייט, פיל היט, פיל איט
צוות eat היקרים לליבנו.. אמנם עבר לו חודש אך החודש הזה היה עמוס (עדיין סטודנטים :\..) ורק עכשיו התפננו.. אנחנו לא יכולים שלא להמליץ על השירות ברמה הכי גבוהה שיכולנו לקבל! כל אחד ואחד מכם נכנס לנו ללב מהרגע בו התקשרנו לברר על טעימות. לאורך כל הדרך הייתם אמינים סבלניים מחויכים הרגשנו שטובתנו תמיד בראש סדר העדיפויות. בכל שיחה שהתקשרנו ישר נעננו "יעלי מה שלומך?" או "תומר מה קורה?" בנחמדות אדיבות ואהבה רבה. אמנם את האוכל בחתונה לא הספקנו לטעום אבל אין אורח שלא התחבר לאוכל ונהנה מכל ביס. תודה מיוחד... עודצוות eat היקרים לליבנו.. אמנם עבר לו חודש אך החודש הזה היה עמוס (עדיין סטודנטים :\..) ורק עכשיו התפננו.. אנחנו לא יכולים שלא להמליץ על השירות ברמה הכי גבוהה שיכולנו לקבל! כל אחד ואחד מכם נכנס לנו ללב מהרגע בו התקשרנו לברר על טעימות. לאורך כל הדרך הייתם אמינים סבלניים מחויכים הרגשנו שטובתנו תמיד בראש סדר העדיפויות. בכל שיחה שהתקשרנו ישר נעננו "יעלי מה שלומך?" או "תומר מה קורה?" בנחמדות אדיבות ואהבה רבה. אמנם את האוכל בחתונה לא הספקנו לטעום אבל אין אורח שלא התחבר לאוכל ונהנה מכל ביס. תודה מיוחדת לגילי שמעבר להיותו השף של הקייטרינג הוא אדם נעים הליכות מצחיק חם ובאמת שעושה הכל כדי לרצות את הלקוחות. אופיר ויפעת- אין כמוכם! השמחה שלכם והאופטימיות- גרמו לנו לישון טוב בלילה. אוהבים מאוד ומעריכים בלי סוף יעל ותומר פרקש
אל איט הגענו בעקבות ניסיון עבר של חתונות משפחתיות בהן איט סיפקו את שירותי הקייטרינג (אחת בשרית והשניה חלבית). בתור צמחונים רצינו שהחתונה תהיה חלבית וישר ידענו שנשתמש בשירותיהם. הפגישות והטעימות היו נעימות אנשי הקשר היו זמינים ונעימים בכל עת. האוכל היה מדהים גילי השף בעל יצירתיות וכישרון נפלאים. מנהל האירוע היה קשוב והכל תוקתק במהלך הערב. היתה רק תקלה קלה עם פתקיות ההושבה שגרמה לאי נוחות לחלק מהאורחים שלא מצאו עצמם. למרות זאת שמענו מכל הכיוונים כמה האוכל היה טעים והמגוון היה עשיר. תודה :)
לזכות eat יאמר שיפעת וגילי נתנו שירות מדהים לאורך כל הדרך. גם המלצרים שהגיעו לאירוע היו מאוד אדיבים ומקצועיים והאורחים אמרו שהאוכל היה מאוד טעים. עם זאת לצערי היו לנו בעיות משמעותיות עם יתר הדברים שגרם לחוויה לא נעימה בכלל. 1. הכי חמור היה משהו שקיבלנו עליו המון תלונות מהאורחים - לא היתה עמדת קינוחים כפי שהובטח לנו. היו מלצרים שהסתובבו במשך כמה דקות וכל מי שפספס אותם לא זכה לראות שהיו בכלל קינוחים באירוע. אבא שלי התלונן ובסוף הוציאו כמה קינוחים לאיזו עמדה מאולתרת - אבל החלק הזה היה מאוד מאכזב... עודלזכות eat יאמר שיפעת וגילי נתנו שירות מדהים לאורך כל הדרך. גם המלצרים שהגיעו לאירוע היו מאוד אדיבים ומקצועיים והאורחים אמרו שהאוכל היה מאוד טעים. עם זאת לצערי היו לנו בעיות משמעותיות עם יתר הדברים שגרם לחוויה לא נעימה בכלל. 1. הכי חמור היה משהו שקיבלנו עליו המון תלונות מהאורחים - לא היתה עמדת קינוחים כפי שהובטח לנו. היו מלצרים שהסתובבו במשך כמה דקות וכל מי שפספס אותם לא זכה לראות שהיו בכלל קינוחים באירוע. אבא שלי התלונן ובסוף הוציאו כמה קינוחים לאיזו עמדה מאולתרת - אבל החלק הזה היה מאוד מאכזב והאורחים ממש התלוננו על זה שלא ראו שהיו קינוחים באירוע וזה מבחינתי היה חמור מאוד. 2. בגלל המלחמה שבוע לפני האירוע ביטלו לנו אורחים רבים שהיו צריכים להגיע מחו"ל. יפעת (שבאמת היתה מקסימה) אמרה שילכו לקראתנו ויורידו לנו את כמות המינימום שנקבעה לפי הצורך (ושכמובן באופן לגיטימי המחיר למנה יעלה קצת). ביום לפני האירוע הבעלים נזכר להתקשר (אופיר) ואמר שהוא יוריד את המינימום יעלה את המחיר - אבל לא יעשה את זה מבלי לבטל את הרזרבות שמגיעות לנו כחלק מהאירוע בטענה ש"הוא נדפק פעמיים". הטענה לא ברורה והיה ברור שהוא מנצל את הסיטואציה שנקלענו אליה ועוד יום לפני האירוע. חבל שהוא לא עומד מאחורי מה שיפעת אמרה שבוע קודם ושבשביל חמדנות של כמה מאות שקלים הוא הכניס הפך את אותה ההצעה ללא רלוונטית (אין בעיה שיעלה המחיר אבל אי אפשר לעשות את האירוע בלי הספיירים). 3. הבטיחו לי שנקבל בסוף האירוע 3 עותקים (רק 3) של כל המנות שהיו באירוע בפועל קיבלנו מדגם מאוד מאוד קטן ועלוב של חלק קטן מאוד מהמנות העיקריות. אם לא נשארו מיתר המנות זו בעיה בפני עצמה משום שהיינו צריכים לקבל 275 מנות (250+25 רזרבות) והיו רק 210 אורחים! 4. היו דברים שהזמנו ולא ראינו שהוגשו (למשל אמפנדס עם קרם פלפלים קוביית סלמון צרובה על קרם תירס מוגש בספלון אספרסו).