תודה ענקית לאולם הגרילה בית לאירועים, לרפאל מנהל האירוע, צחי וכל צוות האולם שהיו פשוט מושלמים, כל האירוע התנהל בצורה מופתית, רפאל דאג לנו להכל וכל דבר שהיינו צריכים תוך דקות נמצא פתרון. כל האורחים שיבחו את האולם, ההתנהלות והאוכל שהיה טעים בטירוף ואיכותי.
תודה לכם, בזכותכם החתונה הייתה מושלמת🤍
תודה ענקית לאולם הגרילה בית לאירועים, לרפאל מנהל האירוע, צחי וכל צוות האולם שהיו פשוט מושלמים, כל האירוע התנהל בצורה מופתית, רפאל דאג לנו להכל וכל דבר שהיינו צריכים תוך דקות נמצא פתרון. כל האורחים שיבחו את האולם, ההתנהלות והאוכל שהיה טעים בטירוף ואיכותי.
תודה לכם, בזכותכם החתונה הייתה מושלמת🤍
וואוו. הגענו לגלריה אחרי שהיינו צריכים לדחות את החתונה בגלל המלחמה ולא היה תאריך פנוי באולם המקורי שסגרנו בו (הכל לטובה!!! זכינו!!)
מקום מושלם!!!! אנשים מדהימים, הוגנים, נעימים!!!
מהרגע הראשון פשוט הרגשנו שרוצים בטובתנו, באים לקראתנו ורוצים לעשות לנו טוב (ואחרי ניסיון עם אולם אחר הרגשנו את ההבדל הכל כך משמעותי). בעלי מקצוע אנושיים והוגנים.
הם היו זמינים אלינו כל הזמן לכל שאלה והתייעצות.
האולם יפה בטירוף! אוכל ממש ממש טעים! הכל מתקתק וזורם ונעים ומפרגן.
כל האורחים התלהבו מהאווירה המיוחדת שיש ב... עודוואוו. הגענו לגלריה אחרי שהיינו צריכים לדחות את החתונה בגלל המלחמה ולא היה תאריך פנוי באולם המקורי שסגרנו בו (הכל לטובה!!! זכינו!!)
מקום מושלם!!!! אנשים מדהימים, הוגנים, נעימים!!!
מהרגע הראשון פשוט הרגשנו שרוצים בטובתנו, באים לקראתנו ורוצים לעשות לנו טוב (ואחרי ניסיון עם אולם אחר הרגשנו את ההבדל הכל כך משמעותי). בעלי מקצוע אנושיים והוגנים.
הם היו זמינים אלינו כל הזמן לכל שאלה והתייעצות.
האולם יפה בטירוף! אוכל ממש ממש טעים! הכל מתקתק וזורם ונעים ומפרגן.
כל האורחים התלהבו מהאווירה המיוחדת שיש במקום.
נוצר חיבור עם רפאל, צחי, ניסים, עדן... כל מי שהיינו איתו במגע היה פשוט מקסים!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו