אלון משה חי
תקליטנים - DJ

4.9
ניתנה לפני מעל 4 שנים
חתונה
חוות אלנבי
אלון היה מושלם!!! החל מהפגישה המקדימה הוא נתן לנו הרגשה שיש על מי לסמוך. הוא לא שאל איזה שירים ספציפים אנחנו רוצים אלה איזה אווירה בדיוק אנחנו רוצים והוא ידע לתפור את הסטליסט המושלם! בנוסף לכך, הוא הקשיב לבקשות מיוחדות, והכל נענה בחיוב וחיוך. אין עלייך אלון!!!

חוות הדעת של tal הינה חלק מתוך

29 המלצות וחוות דעת על אלון משה חי  
4.9


איכות ומקצועיות
4.8
זמינות
4.9
אדיבות ושירותיות
4.8
תמורה להשקעה
4.8

חוות דעת מאת נועה דולברג

ניתנה לפני בערך שנה אחת
חתונה
10/03/2023
House No.Seven
הבחירה הכי טובה לדי-ג׳יי שיש! הבנאדם אדיר, מקצוען ברמות, פשוט לקחת אותו בלי למצמץ!! אדם קשוב ועוזר שבעיקר פשוט מעולה בעבודה שלו! מומלץ!!

חוות דעת מאת ido berkovitz

ניתנה לפני מעל 3 שנים
חתונה
30/06/2020
חוות אלנבי
אמ;לק - אלון יחזיק לכם את הרחבה חיה לאורך כל האירוע. לפני החתונה כולם אמרו לנו שחשוב לבחור DJ טוב, כי המסיבה זה החלק הכי גדול באירוע (כן, החופה זה החלק החשוב, אבל זה טקס קבוע). על אלון המליצו לנו בחוות אלנבי, וזו הייתה החלטה הכי קלה שהייתה לנו. מהרגע הראשון היה לנו ברור שאלון סופר מקצועי ושאיתו אנחנו יכולים להיות שקטים כי זו תהיה מסיבה אדירה.

חוות דעת מאת יאיר זקס

ניתנה לפני בערך 4 שנים
חתונה
31/01/2020
חוות אלנבי
לאלון הגענו דרך המלצה מחוות אלנבי. קראנו עליו המון ביקורות טובות בקבוצות השונות וקבענו איתו פגישה. כבר באותה פגישה ידענו שהוא יהיה הדיג'יי שלנו בחתונה. ישר היה בינינו חיבור - הוא נתן לנו הרגשה טובה, סבלנית ואכפתית. מראש אמרנו לו מה אנחנו אוהבים בכללי בלי להכווין יותר מדי. באירוע ולאחר האירוע אנשים לא הפסיקו לדבר עליו ועל המוזיקה.. כולם אמרו כמה שהיה כיף ומגוון - הוא קלע בול לטעם שלנו והכי חשוב של האורחים. ועוד יותר חשוב, הוא החזיק רחבה מלאה כל האירוע - וזה לא מובן מאליו. אלון, החתונה לא הייתה... עוד