הרגשנו בחול בחופה ובסרט באולם. מעט פעמים ראיתי אורחים בחתונה שנהנו ככה, אם זה מהאוכל, מהטקס חופה, מהעיצוב, כל כך הרבה מחמאות קיבלנו. והעיקר שאנחנו נהנו, קיבלנו שירות נדיר, היה מושלם. תודה לצוות קיסר ים
הכל היה נפלא!
רק טיפ קטן - לא מעט אורחים שלנו לא ידעו שהם יכולים להזמין כמות בלתי מוגבלת של מנות ואפשר להבא לוודא מול המלצרים שהם מדגישים את הפרט הזה לכל שולחן כי האוכל שלכם פשוט מצויין.
הרגשנו בחול בחופה ובסרט באולם. מעט פעמים ראיתי אורחים בחתונה שנהנו ככה, אם זה מהאוכל, מהטקס חופה, מהעיצוב, כל כך הרבה מחמאות קיבלנו. והעיקר שאנחנו נהנו, קיבלנו שירות נדיר, היה מושלם. תודה לצוות קיסר ים
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו