אין מה להגיד, עידן זה הדיג׳יי הכי טוב שיכלנו לבקש.
כולם עפו באוויר!!!! קיבלנו אינספור מחמאות על המוזיקה.
כשמגיע מגיע. עידן הוא טופ וכבר מסרתי את המספר שלו ליותר מ5 מהאורחים שהתעניינו בו.
הבנאדם מקסים, חייכן, אדיב ויותר מהכל פשוט דיג׳יי מטורף.
לכו עליו, תעשו לעצמכם טובה.. דיג׳יי זה כ״כ חשוב בחתונה והוא לגמרי התשובה הנכונה לאירוע שלכם.
אין מה להגיד, עידן זה הדיג׳יי הכי טוב שיכלנו לבקש.
כולם עפו באוויר!!!! קיבלנו אינספור מחמאות על המוזיקה.
כשמגיע מגיע. עידן הוא טופ וכבר מסרתי את המספר שלו ליותר מ5 מהאורחים שהתעניינו בו.
הבנאדם מקסים, חייכן, אדיב ויותר מהכל פשוט דיג׳יי מטורף.
לכו עליו, תעשו לעצמכם טובה.. דיג׳יי זה כ״כ חשוב בחתונה והוא לגמרי התשובה הנכונה לאירוע שלכם.
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו