אקו - ECO

(80 המלצות וחוות דעת)

תיאום פגישה והצעת מחיר

אודות אקו - ECO

את eco תכננו כמרחב יצירה.
מתחם המאפשר לכם לעצב חגיגת אושר פרטית מהחומרים הנפלאים שמהם עשויים החיים:
אהבה, שמחה, טבע וצבע.
בשונה מהתפיסה המקובלת לפיה 'המקום עושה את האירוע', כאן זה האירוע שעושה את המקום!
כל חגיגה יוצרת את eco מחדש, מעצבת אותו לבחירתכם, בהשראתכם.
מזמינה את האורחים שלכם לחוויה רב חושית, רב ממדית, חד פעמית.

מתחם eco משתרע על שטח רחב ידיים המשורטט בגבולות הטבעיים של נחל חדרה. במרכזו האנגר פנוראמי משובץ קירות זכוכית וטובל בנוף צמחיה טבעית.
eco מותאם לאירוח אירועים פרטיים, אירועים עסקיים, חוץ או פנים (ובעיקר גם וגם), בכל עונות השנה ובכל סדר גודל (כמעט).

עם ניסיון של קרוב ל- 20 שנה, כבעלים וכמנהלים של גני אירועים, eco בשבילנו הוא הגשמת חלום.
בנדיבות, בהתרגשות, בהקשבה ובמקצועיות שבה אירחנו עד היום מאות אירועים, אנחנו ממשיכים לעשות הכול (אבל הכול) כדי שגם אתם תוכלו להפוך את החלום
שלכם... לחלום.

מסיבה:
המטבח
קייטרינג: מטבח הבית
סגנון הגשה: הגשה לשולחן , בופה או צלחת מזלג (קוקטייל)
סוג תפריט

חוות דעת מאת אוריין ברניב

16/11/2017
ECO
אקו האלופים! הכל היה מושלם עד הפרט האחרון החל מהסגירה ועד ליום האירוע. הצוות שירותי ומדהים. שגיב מנהל האירוע היה מקצועי ברמות! תודה רבה נהנינו מאוד!!

חוות דעת מאת מירב הרשקוביץ

08/11/2017
ECO
במילה אחת - היסטרי מקום מהמם הצוות כל כך נעים ושירותי נתנו לנו תחושה טובה לאורך כל הדרך במיוחד ביום החתונה התחושה שהם נתנו לנו היא שהאקו נבנה במיוחד בשבילנו וכולם שם במיוחד רק כדי לשמח אותנו
Photo_73792_square_sm

חוות דעת מאת מוטי וקנין

05/11/2017
ECO
אקו אתם מדהימים! היה כל כך שמח המלצרים היו מדהימים המקום אין מילים תודה רבה על כל העבודה המדהימה ובכלל שגיב מנהל האירוע היה מדהים!
Photo_73207_square_sm

חוות דעת מאת תום אגמי

27/10/2017
ECO
האירוע היה מוצלח וקיבלנו המון פידבקים חיוביים האורחים נהנו שיבחו את האוכל האווירה וגם את השירותים :=) הצוות היה נהדר עשה כמיטב יכולתו לעמוד בבקשותינו... ולפי התגובות שקיבלנו הצליח בענק!

חוות דעת מאת ענבר ישראלי

26/10/2017
ECO
מקום יפה ממש! שירות מעולה ואדיב.

חוות דעת מאת מיטל עמרם

23/10/2017
ECO
לכל המתלבטים - זה הזמן להפסיק להתלבט! מהפגישה הראשונה שלנו באולם (עם גיא הלפרין המקסים) הבנו שמפה אנחנו לא יוצאים בלי תאריך חתונה! סגרנו תאריך לחודשיים קדימה בביטחון וידיעה שיש לנו עזרה וליווי בכל שלב בו נצטרך - החל מהמלצות לשמלת כלה ועד לבחירת צלם (אסף מור) ודיג'יי (אלון משה חי). העניינים תיקתקו כמו שעון ועברנו לידיים של מנהל האירוע (שגיב עמירה התותח) שליווה אותנו לאורך כל הדרך לפני החתונה ביום החתונה ועד לרגע בו נכנסנו לרכב חזרה הביתה בסוף האירוע. המקום מושלם!!! האוכל מושלם!!! האווירה מושלמת!!! והצוות והשירות מושלמים!!! הפידבקים שקיבלנו וההד שנוצר כבר במהלך האירוע היו גם מושלמים!!! תגידו יש מצב לתאריך פנוי העונה לאירוע חוזר אצלכם? אם כן אנחנו נשמח ואין ספק שהאורחים שלנו גם! תודה ענקית על אירוע קסום ובלתי נשכח! אוהבים מכל הלב וכבר מתגעגעים אורון ומיטל - 23/10/2017

חוות דעת מאת שרהלה גולניק

16/10/2017
ECO
וואוווו!!! התחתנו לפני שבוע באקו- חתרנו ל"חתונת השנה" וקיבלנו את חתונת "העשור"! האורחים לא מפסיקים להלל ולשבח ולנו אין אף מילה רעה להגיד- קיבלנו את השירות והיחס הטובים ביותר! ראש גדול!רצון לעזור ולהקל! וחיוך! אין כמוהם!! האוכל היה טעים - קבלת פנים מפנקת ומיוחדת- והכל דפק כמו שעון! צוות מקצועי ואיכותי!!

מפה והוראות הגעה - אקו - ECO

חדרה בעלי מלאכה 31
הוראות הגעה

מתחם Eco שוכן על גדת שמורת נחל חדרה, בסמוך לציר התנועה המקשר בין כבישי האורך המרכזיים בארץ- כביש 2, כביש 4 וחוצה ישראל- כביש 6.

לבאים מצפון - נוסעים לכיוון דרום בכביש החוף ויורידים במחלף קיסריה. לאחר הירידה במחלף פונים שמאלה אל כביש 65 לכיוון חדרה. לאחר כ1.5 קילומטר פונים ימינה אל כביש 4 לכיוון דרום. נוסעים כ1.3 קילומטר ופונים בצומת מרומזר שמאלה לרחוב פרידלנדר (לאזור התעשיה), ומיד פונים שמאלה לרחוב בעלי המלאכה. לאחר כ700 מטר יש לפנות ימינה כדי להישאר ברחוב בעלי המלאכה. לאחר 400 מטר החניה תהיה מצד שמאל.

לבאים מדרום - נוסעים לכיוון צפון בכביש החוף. במחלף אולגה נצמדים לימין ועוקבים אחר השילוט לחדרה. לאחר 50 מטר מגיעים לצומת מרומזר, פונים שמאלה לדרך השלום. לאחר 1.7 קילומטר פונים שמאלה לרחוב בעלי המלאכה. לאחר כ700 מטר יש לפנות ימינה כדי להישאר ברחוב בעלי המלאכה. לאחר 400 מטר החניה תהיה מצד שמאל.