יצירת קשר / הצעת מחיר

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר מ - אקו - ECO
השאירו פרטים

אקו - ECO
אולם וגן אירועים בשרון

4.7
ניתנה לפני יום אחד
חתונה
ECO
סך הכול, הייתה חתונה מהממת! נהננו כל כך וגם בדיעבד היינו סוגרים באקו. מנהל האירוע- היה טוב, לא מצויין.. במחיר כזה הייתי מצפה ליותר פרטים קטנים, וליותר יחס ממנו במהלך האירוע. המקום עצמו, הכי יפה בארץ! האוכל היה מעולה וקיבלנו עליי רק מחמאות

חוות הדעת של Tom הינה חלק מתוך

252 המלצות וחוות דעת על אקו - ECO  
4.7


איכות ומקצועיות
4.8
זמינות
4.7
אדיבות ושירותיות
4.7
תמורה להשקעה
4.8

חוות דעת מאת חגי נחמני

ניתנה לפני יום אחד
חתונה
18/06/2026
ECO
הכל היה מושלם!! קיבלנו מלא מחמאות והאורחים אהבו הכל ממש. הדבר היחידי הוא עניין הזמינות עם ההושבות. המערכת ננעלה לנו למרות שביקשנו מספר פעמים להאריך את זמן השינויים. יש המון שינויים בלילה האחרון היה עדיף פשוט להשאיר פתוח עד הבוקר.

חוות דעת מאת Tom Last

ניתנה לפני יום אחד
חתונה
17/06/2026
ECO
סך הכול, הייתה חתונה מהממת! נהננו כל כך וגם בדיעבד היינו סוגרים באקו. מנהל האירוע- היה טוב, לא מצויין.. במחיר כזה הייתי מצפה ליותר פרטים קטנים, וליותר יחס ממנו במהלך האירוע. המקום עצמו, הכי יפה בארץ! האוכל היה מעולה וקיבלנו עליי רק מחמאות

חוות דעת מאת מתן דדון

ניתנה לפני בערך חודש אחד
חתונה
13/05/2026
ECO
אנשים מדהימים, צוות מעלף! זרמו איתנו בכל השיגעונות והיו זמינים לכל שאלה. אולם מהמם ביופיו, האורחים מספרים שהכל היה טעים עם שירות מצוין.

הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו