הכל היה מושלם!! קיבלנו מלא מחמאות והאורחים אהבו הכל ממש.
הדבר היחידי הוא עניין הזמינות עם ההושבות. המערכת ננעלה לנו למרות שביקשנו מספר פעמים להאריך את זמן השינויים. יש המון שינויים בלילה האחרון היה עדיף פשוט להשאיר פתוח עד הבוקר.
הכל היה מושלם!! קיבלנו מלא מחמאות והאורחים אהבו הכל ממש.
הדבר היחידי הוא עניין הזמינות עם ההושבות. המערכת ננעלה לנו למרות שביקשנו מספר פעמים להאריך את זמן השינויים. יש המון שינויים בלילה האחרון היה עדיף פשוט להשאיר פתוח עד הבוקר.
סך הכול, הייתה חתונה מהממת!
נהננו כל כך וגם בדיעבד היינו סוגרים באקו.
מנהל האירוע- היה טוב, לא מצויין..
במחיר כזה הייתי מצפה ליותר פרטים קטנים, וליותר יחס ממנו במהלך האירוע.
המקום עצמו, הכי יפה בארץ!
האוכל היה מעולה וקיבלנו עליי רק מחמאות
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו