על אוהד החלטנו בערך שנה לפני שהתארסנו. בעלי חזר באורות מחתונה של חבר שאוהד היה הדיג'יי בה ופשוט הציב עובדה (אפילו שלא היינו מאורסים אז) שזה יהיה הדיג'יי שלנו בחתונה. ובאמת תוך פגישה אחת הבנתי על מה הוא מדבר. מעבר לזה שהוא מקסים ברמותתת הוא ישר נכנס לראש שלנו, הכווין אותנו ומצא דרך לשלב את השירים שרצינו. באירוע עצמו הוא קרא את הקהל מדהים- אנשים שלא רוקדים בד"כ באירועים היו ברחבה, אנשים שבד"כ עוזבים מוקדם נשארו עד מאוחר וכו' ודאג לרחבה מלאה. בהתאם, קיבלנו עליו מלא מחמאות מהאורחים!
מהרגע הראשון שנכנסו בדלת עם הכלב שלנו אוהד קיבל אותנו כאילו מכירים שנים, דאג לנו והרגיע אותנו לגבי איך המפגש יהיה והתעניין בנו לחלוטין בלי קשר לרצון שלו לעבודה. הרגשנו שהוא מבין אותנו ורואה אותנו. ואז לקראת החתונה ששגענו אותו הוא היה בשבילנו 100%. ולבסוף באירוע עצמו אין מי שלא עף עליו, קיבלנו תגובות מטורפות הוא הרים את הרחבה, ידע בדיוק מה לשים וקרא את הקהל. אין עליו הלוואי ואהיה בעוד אירועים שלו הוא המלך הבלתי מעורער
אוהד הוא הבחירה הכי טובה שלנו!
יודע בדיוק איך לקרוא את הזוג ואת הקהל! סמכנו עליו בעיניים עצומות והיה שווה את זה!
היה זמין תמיד לכל בקשה או שינוי. אין אין אין עליו!
הפרטיות שלכם חשובה לנו. לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו